beeld blijf hangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

tony11

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2008
beeld blijf hangen van scherm. Ik moet computer uitschakelen en opnieuwe starten. soms is die goed in een keer soms moet ik paar keer computer aan en uit doen. Ik denk stekker die verbindt computer en beeldscherm is los want als ik stekker beetje goed vast maak met mijn hand dan beeld is goed. Is dat een stroom probleem of iets anders? Ik heb van binnen alles schoon gemaakt. Er is geen virus of spyware in mijn computer. Alvast bedankt

Nieuwe kabel kopen / lenen / stelen / huren ? . ..............of de huidige goed aandraaien (de schroefjes)

beeldscherm

waar zit die videokaart? Wat moet ik met videokaart?

Schroefjes heb ik weer vast gemaakt toch blijf die beeld vast en dan wordt het donker.

Dat wordt dan even testen denk ik?
Huidige monitor op een andere pc en een andere monitor op deze pc. Gerbuik dezelfde en daarna andere kabels.

beeldscherm

probleem opgelost. Het was toch die geluidkaart,die was los. Nu maakt computer ook geen geluid. Dank u well pasja. Groetjes tony

De geluidskaart...................... die een monitorprobleem veroorzaakt. Bijzonder.

geluiskaart

pasja ik weet het niet of die gelaidkaart was of iets anders maar die had ik los gemaakt en opnieuwe vast gemaakt. bedankt
Groeten Tony

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan