Beeld Blijft Leeg

Status
Niet open voor verdere reacties.

siebie505

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2011
Hoi,Ik had vandaag onze pc opgestart en het scherm bleef leeg. De pc gaat aan,het scherm gaat aan,op het scherm staat: no signal en gaat uit,en wat later maakt de pc het windows opstartgeluid. Maar het beeld blijft leeg. Wij hebben windows vista. Kan iemand ons alsjeblieft helpen?

Hoi,

zo op het eerste gezicht zou ik even de kabels controleren of deze nog goed zitten. en misschien even aanwezige hardware opgeven met voeding.

De kabels hebben we gecontroleerd,die zitten goed. Het andere begrijp ik niet.

Hoi,

Welke videokaart je hebt welk moederbord etc. of als het en merk pc is merk en type

Laatst bewerkt:
Video kaart: volgensmij nvidia geforce gtx 870,processor: amd athlon le-1640,ram: 2gb en voor de rest weet ik het niet.

Heb je ook een onboard videokaart? Sluit de monitor daar eens op aan, heb je dan wel beeld?
Zo ja, dan kan het zijn dat je videokaart het heeft begeven of je voeding niet toereikend/brak is.

Hoi,

Iemand in de buurt waarvan je eventueel een videokaart kan proberen

We hebben hem op de onboard videokaart aangesloten en hij werkt weer. We zijn natuurlijk ook weer zo blij dat we een nieuwe videokaart moeten kopen :( Maar bedankt voor de hulp!

Hoi,

Hoeft niet dat de videokaart stuk is test hem eens als er een mogelijkheid is in een andere pc kan ook een foutje in je pc zijn.

Oke dus het kan de videokaart zijn die kapot is,het kan het verloopje van vga naar hdmi zijn die wij hebben. Of er zit een foutje in de pc. Maar hoe kan ik dat foutje oplossen of herkennen?

Hoi,

Denk dat even de makkelijkste manier is om de videokaart in een andere pc te proberen werkt de kaart daar wel dan zal je de fout in de pc moeten zoeken. Eventueel bij de plaatselijke pc boer vragen om kaart te testen

Hallo

" We zijn natuurlijk ook weer zo blij dat we een nieuwe videokaart moeten kopen ..."

Mocht deze videokaart aktieve koeling bezitten (ventilator)... controleer even of deze zuiver is , alsook soepel draait.

Mocht deze vol stof zitten , heb je tevens meteen de oorzaak van het sneuvelen.

Een p.c. zuiver/stofvrij maken is niet veel werk .... en verlengd de uiteindelijke levensduur.

Enige nadeel aan dit zuiver maken ---> je hebt geen uitvlucht meer om weerom een nieuwe p.c. aan te schaffen.

Peter

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan