Beeld blijft op zwart

Status
Niet open voor verdere reacties.

dranzy

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 feb 2011
Heb een pc gekocht en die start op maar krijg geen beeld zowel niet onboard als grafische kaart. De vorige eigenaar beweerd dat hij in de slaap stand staat. Dus mijn vraag is hoe krijg ik die daar uit ?

Laatst bewerkt door een moderator:
hoe je hem eruit krijgt: gewoon aanknop ov voorkant pc.

of even je muis bewegen zal ook wel helpen...

Ik neem aan dat toen hij de computer gekocht heeft de computer heeft moeten verplaatsen naar zijn huis en dus is hij zonder stroom geweest.
Als de computer uit heeft gestaan start hij nooit in slaapstand op, dat kan nml niet.:o

Ok, haal eerst eens de "losse" videokaart eruit en start de computer dan eens. Waarschijnlijk heb je nu wel beeld?
Ga voordat je de kaart terug plaatst eens rond kijken in je bios...(meestal via DEL bij het opstarten) en kijk of je iets kan vinden over je onboard videokaart. Waarschijnlijk kan mje daar iets instellen als automatisch wat er voor zou moeten zorgen dat de andere videokaart "gezien" wordt zodra deze ingebouwd is.

Suc:thumb:

Of de grafische instellingen staan te hoog en kan je monitor dat niet aan...even in veilige modus starten (via F8) en vervolgens je resolutie helemaal op 800x600.
Lukt dat niet, dan een andere monitor (van vriend ofzo) proberen.

suc6! :thumb:

zelfs als ik het scherm gewoon aansluit krijg ik nog geen beeld scherm blijft stand by

heb een 22inch flatscreen dus denk niet dat dat het probleem is want op gewone monitor doet hij het ook niet

was geen muis bij en mijn muis herkent hij niet

Berichten aangepast, niet steeds onnodig quoten alsjeblieft.
Dank je wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan