Beeld blijft zwart Syncmaster 190

Status
Niet open voor verdere reacties.

HybridTheory

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2010
Mijn beeldscherm doet echt raar de laatste tijd.
Iedere keer als ik hem opstart in de ochtend. Blijft me scherm de hele tijd zwart en de power lichtje blijft gewoon knipperen. Maar gemiddeld na 30 min springt die ineens aan en zie ik het welkomscherm van Windows.
Het is ook alleen als ik opstart. Dan blijft het gewoon zwart en dan zie ik ook geen Digital/Analog linksboven wat er normaal wel is. De PC werkt wel gewoon goed. Want ik heb ook even gewacht tot ik dacht dat ik in het inlogscherm was en me pw ingetypt en naar 30 min sprong die dus weer aan en zat ik al op het Bureaublad.
Als het scherm het eenmaal doet dan doet die het ook prima en als ik hem ook opnieuw opstart doet wel alles goed. Alleen het opstarten nadat die een paar uur uit is geweest bezorgd problemen lijkt het.

Het is een Samsung Syncmaster 190 en ik heb Vista.
Heb alle kabels er al eens uit gehaald maar dat heeft niet gewerkt.

zelfde probleem met een andere monitor?

anders zou ik denken dat je pc het signaal niet goed doorstuurt

oke ook geen andere pc of een laptop met een vga uitgang toevallig?

als hij daar hetzelfde op doet weet je dat het niet aan de pc ligt maar aan de monitor dus :)
anders zou ik zeggen dat hij bezig is met opwarmen en dus pas na 30 min warm genoeg is.

lampje blijft knipperen dus lijkt me dat hij dan bezig is..

Serieus opwarmen?
Het is wel zo als ik hem opnieuw opstart, nadat alles werkt dat er geen probleem is, en dan heb ik gelijk beeld. :)

nouja ik noem het opwarmen weet niet of het zo is..

mijn grote phillips tv doet dat ook altijd moet eerst even "opwarmen" en dan pas springt hij aan..

maarja dat is meestal na 10 sec al het geval vind 30 min wel heel lang?
en aangezien je zegt dat het echt iets van de laatste tijd is.. kan er best wel wat mis zijn met die monitor dus vandaar even testen op andere pc of andere monitor op je pc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan