beeld doet vreemd bij spel

Status
Niet open voor verdere reacties.

fener33

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2004
Ik net Battlefield 1942 geinstalleerd, en het vreemde is als ik singleplayer opstart doet ie het niet en als ik multiplayer opstart juist wel. heb alle updates. en als ik singeplayer opstart hoor je geluid en alles maar dan valt het beeld uit, de knopkleur verandert van groen naar oranje(standby) en verder doet alles het, ik denk niet dat het aan mijn videokaart ligt omdat hij bij multiplayer het wel gewoon doet, maar weet iemand de oplossing op mijn vraag

wat voor videokaart welke drivers wel direct x 9 ofzo ???

ik heb een radeon 9200 256 mb drivers catalyst drivers directx 9.0c

Het lijkt erop dat hij bij single player een andere video setting heeft tenopzichten van de multi player, zit er geen appart configuratie programma bij om je resolutie in te stellen?
Je monitor gaat op standby omdat er een resolutie en refreshment rate wordt weergegeven die je monitor niet ondersteunt, te hoge resolutie dus of teveel hertz

Geplaatst door Paintje
Het lijkt erop dat hij bij single player een andere video setting heeft tenopzichten van de multi player, zit er geen appart configuratie programma bij om je resolutie in te stellen?
Je monitor gaat op standby omdat er een resolutie en refreshment rate wordt weergegeven die je monitor niet ondersteunt, te hoge resolutie dus of teveel hertz

er zit geen configuratiebeeldje erbij

:) ik bedoel configuratie programma, bij sommige spellen zit er een appart programma bij waarin je de instellingen kan veranderen, zoals resolutie en texture qualiteit enz, bij andere spellen moet dit in het spel zelf.
Maarja als hij bij het opstarten al op zwart gaat kan je daar niet zoveel mee.

Het enigste wat ik kan bedenken is dat bij de single players als je hem opstart een filmpje wordt weergegeven, en dat hij dat bij de multiplayer niet doet, deze omschakeling naar deze resolutie kan ook de oorzaak zijn dat je scherm op standby gaat, in dit geval zal het dan komen omdat het filmpje een te lage resolutie heeft ( 480x320 ) bijvoorbeeld :confused:
Op een of andere manier zou je dus moeten kunnen kiezen dat het intro filmpje niet gestart wordt.
Dit kan soms lukken als je de No-CD crack van het spel te pakken krijgt, dit zijn gekraakte exe's waar de CD check uit is gehaalt en meestal ook het starten van het intro filmpje.

ik heb de oplossing gevonden de settings van mijn beeld verkleinen

Geplaatst door fener33
ik heb de oplossing gevonden de settings van mijn beeld verkleinen

Kan je dit nog ff iets beter uitleggen voor toekomstige search ?

De settings verkleind, je bedoelt neem ik aan beeldresolutie ??

ja refreshrate stond op 85hz en 1024*768 en die heb ik verkleind

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan