Beeld doet vreemd na installatie windows 8.1

Status
Niet open voor verdere reacties.

daveensannie

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2014
Hallo,

Ik heb windows 8.1 geinstalleerd op een Acer aspire V5, de installatie verloopt goed en zonder problemen, maar nu komt het, als ik een minuut of 5 op het bureaublad bezig ben, gaat het beeld uit, dan weer aan en
dan heb ik ineens dubbel beeld met allemaal strepen in het beeld.
Ik heb de laatste drivers van de videokaart geinstalleerd, en eerlijk gezegd weet ik niet wat het dan kan zijn.

Heeft iemand misschien een idee ?

Gr Dave

Laatst bewerkt:
Welkom op Helpmij daveensannie,

Al gescand met Malware Bytes?

Bedankt :)

Ik heb een clean install gedaan....

Laatst bewerkt door een moderator:
Nee juist niet, ik heb hem al drie keer opnieuw geinstalleerd, en elke keer het zelfde verhaal, het beeld is in het begin goed, daarna als ik begin met het inrichten van windows, dan wordt t beeld zwart en komt dan dus terug zoals in post 1 beschreven. Je had t over mailware bytes ( ik dacht das iets om virusjes te scannen of zo vandaar ik zei " ik heb een clean install gedaan"

Hallo

Indien ik mij niet vergis , dateren de eerste " een Acer aspire V5" reeds van 2012 of eerder ??? (korrekt typenr is niet vermeld)

Mocht dit toestel effektief reeds een iets ouder model zijn , dan stel ik mij de vraag hoe frequent deze reeds zuiver/stofvrij is gemaakt.

Persoonlijk zou ik niet nalaten om de temperaturen eens te controleren ... zeker die van de in deze laptop gemonteerde g.p.u.

Anders eens een foto plaatsen met de symptomen.

Ik hoop voor u dat dit geen hardware probleem is , en dat je "vergeten" bent om de korrekte software voor de videochip en betrokken o.s. te installeren.

peter

Laatst bewerkt:
Het is een Acer aspire V5-571P hier een foto van het probleem :
kYRsgoi.jpg

Maar heeft het te maken met drivers ? ik heb ze gisteren geinstalleerd maar zonder succes, het vreemde is dat bootlogo en laadicoon er wel normaal uit zien, tot het moment dat ik echt in windows zit, dan heb ik dat verstoorde beeld.

Dan ligt het probleem dus wel aan Windows en niet aan de PC. Toch? Dan zou je toch is naar de goede drivers moeten kijken. Misschien een oudere driver nemen? Die wel werkt.

Ga ik ook maar eens proberen, pfff haat t echt als iets niet werkt :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan