beeld flikkert af en toe

Status
Niet open voor verdere reacties.

gompie1304

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jan 2002
Af en toe flikkert mijn beeld. Ik krijg dan om de 10 seconden gedurende een milliseconde een flikkering met verticale witgrijze strepen. Alle kabels zitten goed. Als ik opnieuw opstart gaat het niet weg. Als ik de PC wat langer uit heb en dan weer aan zet, is het over. Ik heb een nvidia videokaartje.

Hoi,

Welk nvidea kaartje heb je en wat zijn de temperaturen.?

Hoi, fijn dat je even wilt helpen.

Het is een Nvidia Gforce 6150SE nForce 430.

Geen idee hoe ik de temp daarvan kan meten....

Heb speccy even geInstalleerd, maar kan bij grafisch nog niet zo snel iets over temperatuur vinden....

overigens wel van het systeem (AMD) zelf. Die is 39-40 graden

Kijk een met pc wizard want denk dat de videokaart de problemen geven

heb pc wizard er nu ook op. hoe kan ik nu het probleem van dat flikkeren achterhalen?

wacht, ik zie nu een temperatuur van de videokaart: 85 graden.

net als buiten....:P

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

En daar schuilt dus je probleem 85 graden is vrij hoog en zal gemeten zijn waarneer je niet gamed tenminste denk dat je gamed. videokaart al stof vrij gemaakt

Laatst bewerkt:
Nee, gamen doe ik niet. Maar ik zal de videokaart eens onder handen nemen met de stofdoek. Dan laat ik nog even weten of het probleem verholpen is. Dank tot zover.

mmmm... er blijkt een intern videokaartje te zitten op het moederbord. valt dus weinig schoon en stofvrij te maken. Moederbord is volledig stofvrij....
Heb ook de kast open gelaten en er een ventilator op gezet, maar ook dan gaat het beeld flikkeren. Wat is het advies? Extern videokaartje aanschaffen?

Ik krijg van Watchdog de vraag of mijn vraag is opgelost en of ik dan de status wil veranderen. Mijn noeste helper op deze vraag heeft al een tijdje niet meer gereageerd maar mijn vraag is niet opgelost. Ik kan nergens de optie vinden: "mijn vraag is niet opgelost". Dus laat ik het maar zo.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan