Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
aapie zei:AMD Athlon 64 3400+
kloksnelheid 2.21 GHZ, 1.00 GB intern
videokaart:
Nvidia Geforce 6200SE TC 256MB
aapie zei:das toch vreemd, aangezien hij het bij heel veel (vrij 'zware' spellen) gewoon fatsoenlijk werkt, dus bagger vind ik ook weer een groot woord. en dat het beeld af en toe flikkert, ziet er naar mijn mening niet naar uit dat het 'lagged' is. FPS volgt nog
aapie zei:okee, dat was opbeurend. ik dacht dat ik alleen maar hard genaaid was met die pc (laatst een nieuwe geluidskaart gekocht, 5.1;was ook niet aanwezig) toch, buiten dat flikkerende beeld om werkt het nog aardig goed vind ik. en trouwens: fraps gedownload; fps is beschamend weinig.
kan ik op een of andere manier zorgen dat ik dat flikkeren weg kan krijgen, en dan bedoel ik niet door een nieuwe/andere videokaart te kopen! (ik heb het dus over instellingen wijzigen/programma's afsluiten)
bedankt in ieder geval, voor het feit dat jullie me hebben laten inzien dat mijn pc dus eigenlijk helemaal niet zo goed was als ik dacht/gehoopt had. maarja: that's life!
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.