beeld gaat niet aan bij opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

jaspas

Gebruiker
Lid geworden
26 jul 2009
hallo,

ik heb vandaag een nieuwe pc gekocht in onderdelen toen alles erin zat starten ik hem op en alles deed het gewoon maar ik kreeg geen beeld weten jullie misschien wat er aan de hand is?

Hoi,

videokaart goed geplaatst??
Kabel goed erin?
evt voeding aangesloten van de videokaart??

Hoi,

videokaart goed geplaatst??
Kabel goed erin?
evt voeding aangesloten van de videokaart??
voor zo ver ik weet is alles goed aangesloten en hij zit er goed in van de ventilator op mijn videokaart draait wel en hij ziet mijn beeldscherm ook alleen gebeurt er dan niks hij blijft uit

je kabel wel op de goede aansluitingen?
loop zowieso even al je kabels na....
Je zal niet de eerste zijn die een stekker "vergeet"
Aftsands busjes goed geplaatst??

Je hoort hem dus wel opstarten??

Laatst bewerkt:
ja ik heb alles nagekeken en volgens het boekje zit alles goed ik heb 1 kabel erin zitten maar als ik mijn pc aanzet dan gaat alles draaien zoals het hoort en de video kaartcooler ook en dan gaan alletwee mijn beeldschermen op stand by en dan gebeurt en gewoon niks meer

pfffffff???:rolleyes:

even zo kaal mogelijk opstarten proberen.(1 geheugen reep,alleen je schijf met os etc)
voeding is voldoende??
Je moederbord ook aangesloten op voeding??

Ik probeer maar mee te denken...

1 voedingskabel is voldoende ja....

Ik kan verder van hier af jou situatie even niet inschatten...
Kan je de monitor op een andere pc proberen??

deze monitoren werken allebij want ik heb ze op mijn laptop geprobeert en daar deden ze het goed

als ik hem opstart zonder dat kabeltje eraan dan gaat hij heel hard piepen is dat normaal?

als ik mijn pc opstart gaat er 1 lampje branden die is groen onderaan mijn moederbord en nog een lampje is rood bovenaan vlakbij mij werkgeheugen heb je hier misschien wat aan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan