Beeld gaat opeens op zwart

Status
Niet open voor verdere reacties.

buram

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2003
Hallo,

Sinds kort zit ik met een vervelend probleem. Als ik aan het internetten ben of gewoon als ik me PC gebruik wordt de beeld opeens zwart. Niks reageert meer, ik krijg ook helemaal geen foutmeldingen. Enige oplossing is om de PC uit te zetten of op opnieuw knop te drukken en dan verder gaan waar je mee bezig was.

Dit is vooral lastig als je met een doc bezig ben en je hebt het niet opgeslagen, dan is alles verloren werk.

Dit probleem komt regelmatig voor, soms na twee uur of soms na vier uur, je weet nooit wanneer het opduikt. Het maakt niet uit waar je mee bezig bent, internet, WORD, of iets anders.

Ik moet zeggen dat me PC redelijk nieuw is, bijna jaar oud en dat ik nergens aangezeten heb.

Waar kan het aan liggen en wat kan ik er aan doen. Is het soms de videokaart, of de moederbord of zit er ergens een draad los.

Ik zou graag weten wat ik hieraan kan doen.

Kijk eens bij Configuratiescherm-systeembeheer en logboeken.
Zoek naar foutmeldingen op het moment dat je scherm uitviel.

Oorzaak probleem

Hallo,

Vandaag heb ik hetzelfde probleem weer gehad, ik heb in de systeembeheer/logboek Xp gekeken wat de oorzaak is. Dit kreeg ik te zien.

Windows kan het klassenregisterbestand niet uit het geheugen verwijderen omdat het momenteel door een andere toepassing of service wordt gebruikt. Het bestand wordt uit het geheugen verwijderd als het niet meer wordt gebruikt.

Gebeurtenis id is 1524.

Heeft iemand een idee wat dit betekent.

Heb je al eens op spyware gescand?
Volg dit eens en kijk of na dat hele proces je probleem is opgelost.

Richtlijnen

Hallo,

Jammergenoeg heb ik nog steeds hetzelfde probleem.
Maar ik heb sterk het vermoeden na lange onderzoeken dat het twee oorzaken kan hebben.

Hardwarematig/Bios: ergens voldoet de hardware niet, moet nog beter geconfigureerd worden of ergens moet ik de instellingen in de bios wijzigen, van vb videokaart.

Register: regens in de register is er iets fout gegaan en moet ik zelf handmatig met de instellingen spelen.

Wat vinden jullie hiervan, graag julli reacties hierop.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan