Beeld gaat zwart...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Emperor

Gebruiker
Lid geworden
26 dec 2003
ik heb een headstart computer:

AMD Athlon XP 2000+
512 MB ram
Geforce FX 5600

ik heb een vervelend probleem:
als ik de pc aan doe gaat hij soms, na het aanmeldingsscherm van windows XP, uit. nouja het beeldscherm dan. Het scherm word zwart en de koelers en de HD blijft draaien. Het komt steeds vaker voor. zoals ik zei; soms.. niet altijd dus, meestal kan ik gewoon werken. maar dan gaat ie na een uur uit, of helemaal niet. het heeft vast wat met mijn videokaart te maken. maar ik zou niet weten wat..
als dat beeld zwart word, reboot ie (na enkele rare geluiden van de HD). en dan krijg ik error's van windows te zien.

Wie helpt mij?!

Bijlagen

• foutmeldingen.jpg
    foutmeldingen.jpg
    92,7 KB · Weergaven: 29
Zo maar wat wilde ingevingen:

Kun je em daarna met afsluiten en opstarten wel aan de gang krijgen? Zo niet dan heeft het met warmte te maken.

Ik heb gemerkt dat een scheefstaande pc dit ook kan veroorzaken.

Het kan ook zijn dat je op een te hoge resolutie hebt staan. Gaat je beeldscherm ook gek van doen. Zou ik maar gauw naar kijken als het een keer wel lukt.

Ik kan hier eigenlijk niks mee.. als ik resolutie verander maakt t geen verschil, ik verandere t reboote m en deed eerst niks. ( ik dacht hehe misschien helpt t wel..) maar toen ik de pc nog een keer reboote deed hij t weer..

iemand anders wat? :/

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan