beeld golft bij youtube videotjes e.d en als ik scroll

Status
Niet open voor verdere reacties.

willem53

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2011
Berichten
50
is dit een bios probleem of een driver probleem ? want dit zijn onboard drivers
en het is een ami moederbord. M 2 V--T V M
hoe ken ik dit oplossen, heeft iemand een idee, en oh ja ik ben geen expert.
update's zijn niet de oplossingen hoorde ik ....is dat zo ?want op de asus site staan diverse update's en ik heb geen idee welke ik moet hebben



Moederbordeigenschappen
Moederbord ID 63-0201-009999-00101111-072506-ATHLON64$A0611000
Moederbordnaam Onbekend

Front Side Bus Eigenschappen
Bus Type AMD Hammer
Werkelijke kloksnelheid 200 Mhz
Effectieve kloksnelheid 200 Mhz
 
Laatst bewerkt:
Heb je toevallig je systeem onlangs opnieuw geïnstalleerd? want het lijkt inderdaad op een driverprobleem (videodrivers)
Heeft het ooit wel goed gewerkt? en zo ja, was dit dan toevallig voordat je het systeem opnieuw hebt geïnstalleerd?
 
Nou ik heb deze pc. gekregen met windows xp opnieuw er op gezet dus dat ken kloppen, maar hoe los ik dat op zoals ik al zei zijn het onboard drivers.
het is een asus m2v-tvm.
als je naar de site gaat van asus dan krijg je veel mogelijkheden om te updaten....maar welke moet ik hebben ?
 
nu weet ik nog steeds niet wat ik moet doen, ik vond een update bij de bios van asus en toen ik hem instal. had ik ineens heel andere waarden voor mijn beeld instellingen.
die veel minder mogenlijkheden had in bereik (tot 1024/800 pic"s.)
en het hielp niet.
het gekke is dat ik mijn onboard sound ook niet heb en het ook niet ken install. omdat het systeem dan zegt " is niet compattible met het window's logo "

HELP !!
 
allebei de problemen heb ik nu zelf opgelost het duurt ff maar dan.........!
 
allebei de problemen heb ik nu zelf opgelost het duurt ff maar dan.........!

Het is geweldig dat je het hebt opgelost natuurlijk. Maar het forum is er niet alleen voor jou,maar ook voor andere forumleden die zouden willen weten hoe ee.a. opgelost is en daar baat bij zouden kunnen hebben. Vertel daarom ff hoe je het gedaan hebt?

Alvast bedankt!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan