Beeld heen en weer

Status
Niet open voor verdere reacties.

freckles

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2001
Hallo allemaal

sinds vanmiddag heb ik weer wat nieuws, als mijn muis in beeld komt haat het hele scherm heen en weer ( nee, niet gedronken) dit is als je in een menu komt waarbij de schuifbalk aanwezig is.

Heel irritant natuurlijk omdat als je iets wilt aanklikken gaat hij of van boven naar beneden of van links naar rechts en je komt niet daar waar je wezen moet

Iemand enig idee?

groetjes Freckles

Heb je eens gescand op virussen?
Doe dat eerst en doe dan eens een systeemherstel van windows.
Start-programma-bureauaccesoires-systeemwerkset en dan systeemherstel.

whaha vet.

Er zijn ook van die FUN proggies voor die een schermpje laten zien die wegschuift zodat je der nooit op kan klikken.

Kijk eens in windows taakbeheer op dat er iets draaid wat niet moet draaien.
resetten helpt ook niet?

Het is opgelost, mijn dank.

Heb mijn computer even goed gescand, systeemherstel gedaan en toen gaf ie ineens aan dat iets veranderingen in het register wilde maken en de scanner gaf aan een hacker of een virus.

Dan nog maar eens gescand en toen deed mijn toetstenbord het niet meer, alom vreemd. Toen weer een foutmelding in de virusscanner (NAV) NAV eraf gehaald, opnieuw geinstalleerd, nieuwe definities en laten scannen. Wel een hoop advertentiesoftware maar geen virus zo te zien.

waar het nu aan heeft gelegen????Ik weet het echt niet, misschien toch een vervelend progje ofzo. Hij doet het in ieder geval weer goed

Mijn dank aan jullie voor de tips waardoor het toch weer is goedgekomen

groetjes Freckles

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan