Beeld in Word

Status
Niet open voor verdere reacties.

Senso

Inventaris
Lid geworden
13 jun 2016
Besturingssysteem
W10 Pro en W11 Pro
Office versie
Office 2007 H&S en Office 2021 Prof Plus
Nooit problemen gehad met de weergave van Word (2007) in W10 en dan moet je dit zien. W11 pc Pro 2021 office. De marges staan allemaal op 2,5 cm weergave 100% en de cursor staat bovenaan. Het lint wordt niet constant weergegeven maar moet je op de tab klikken en dan verschijnt start e.d. en verdwijnt de tekst. Waar gaat het hier fout?
Afdrukvoorbeeld kan niet worden weergegeven omdat geen verbinding is met de printer! Nog nooit meegemaakt onder W10 met Word 2007.

Waardeloos Word op W11pc.jpg

Laatst bewerkt:
Klik op een willekeurig tabje en daarna helemaal rechts in het lint op pijltje naar beneden.
Selecteer "Lint altijd weergeven" en je hebt je lint weer terug.
Printer aan zetten?

Je schrijft een hoop ‘fouten’ toe aan de upgrade, maar dat is onterecht. Wat ik zie zijn gewoon weergave opties die je aan- of uit kunt zetten. Niets meer en niets minder. Het weergeven van de boven- en ondermarge kun je bijvoorbeeld regelen door de muis nét boven de pagina op het witte deel te zetten (de muisvorm verandert dan) en te klikken. Dan zie je ze weer. De werkbalk ‘dynamisch’ weergeven? Ook een kwestie van ze weergeven en dan vastzetten met een knop.

En een printer moet uiteraard eerst in Windows geïnstalleerd zijn voordat je hem in Word kan kiezen. Wellicht is het daar nog niet van gekomen?

Klik op een willekeurig tabje en daarna helemaal rechts in het lint op pijltje naar beneden.
Selecteer "Lint altijd weergeven" en je hebt je lint weer terug.
Printer aan zetten?
Ja, dat heb ik gevonden en ingesteld. Printer aanzetten hoeft in 2007 niet, is ook een beetje vreemd. Ik heb de printer dan maar aangezet en dan lukt het wel. Blijft toch vreemd. Nu gekozen voor > Alleen Afdrukweergave in het lint en die activeert niet bij klikken.

Als ik in het lint op marges klik gaat die eerst de printer zoeken. Dat duurt lang. Later bij opnieuw aanvragen lukt de afdrukweergave wel direct met printer in beeld.

Waarom staat die cursor bovenaan het blad als de instelling 2,5 cm is? Dat deugt gewoon niet. Waarom werkt de Afdrukweergave niet? Alle printers zijn geïnstalleerd! Weet niet of ze ook werken in de versie van Word.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan