Beeld is 90 Graden gedraait!???

Status
Niet open voor verdere reacties.

alro

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2005
Berichten
49
Hallo het beeldscherm was 90 graden verdraaid zijn er toetscombinatie's om dit weer te herstellen???


Ik heb dit nu met systeemherstel gedaan maar dat gaat niet zo snel
 
Dan heeft iemand een geintje uitgehaald :D
Klik rechts op je buroblad en kies eigenschappen>geavanceerd en dan onder het kopje van je vgakaart kan je de rotatie wijzigen. Zie voorbeeld:

attachment.php
 

Bijlagen

  • naamloos.JPG
    naamloos.JPG
    64,2 KB · Weergaven: 250
Sarvo zei:
Dan heeft iemand een geintje uitgehaald :D
Klik rechts op je buroblad en kies eigenschappen>geavanceerd en dan onder het kopje van je vgakaart kan je de rotatie wijzigen. Zie voorbeeld:

attachment.php

Ja ik weet niet iemand had een toetscombinatie ingedrukt Alleen ik zit dit niet op de computer staan bij deze screenshot die je hebt toegevoegd is van een losse videokaart volgens mij of niet? de mijne is een Vaste onboard videokaart
 
Ja, ik heb een aparte vgakaart. Heb jij niet de optie om je beeld te roteren? Ik zou daar namelijk even geen sneltoets voor weten :(
 
Is al eens voor bij gekomen de oplossing hier bij Helpmij,maar kan niet vinden:eek:
 
Sarvo zei:
Ja, ik heb een aparte vgakaart. Heb jij niet de optie om je beeld te roteren? Ik zou daar namelijk even geen sneltoets voor weten :(

Nee ik weet het zo niet zie niks met Rotate staan bij laptops kun je het beeld ook meestal verdraaien en dacht dat er een sneltoets voor was
 
BANDIT123 zei:
Is al eens voor bij gekomen de oplossing hier bij Helpmij,maar kan niet vinden:eek:

Ja heb net eerst ook al ff snel gekeken maar ook nog geen antwoord gekregen vandaar mijn vraag.
 
Was het niet Ctrl-Alt en dan pijltje omhoog en hij staat weer recht?

Of met een van de andere pijltjes?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan