Beeld is raar.

Status
Niet open voor verdere reacties.

jony77

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2010
Hallo,

ik heb een 5 jaar oude pc die het nog goed doet.
Het probleem wat ik heb de laatste paar dagen is dat er een probleem is of met het beeldscherm of met de computer zelf (ik denk dat laatste want me beeldscherm is nieuw).

Het probleem is dat het beeld overal gewoon normaal is maar ongeveer in het midden van het beeldscherm is het een beetje trillerig. Dat ' trillen' de letters enzo.
Als het nog niet duidelijk is kan ik later nog een afbeelding eraan toevoegen.

Nog niet echt duidelijk, maar wat is je beeldscherm en welke resolutie gebruik je? Kijk anders naar de "refresh snelheid van je beeldscherm" Dat is hoevaak hij je beeld vernieuwd. Zodat als je snelle spellen speelt je dit hoog kan zetten, en ander gewoon rond de 40... Dat noemen ze refresh rate!

Heb je misschien speakers te dichtbij staan? :)

ik kan er niet echt een afbeelding van laten zien..

de letters staan normaal gewoon recht, maar in het midden van het scherm trillen de letters een beetje. Komt denk ik door de pixels ofzo.
Me resolutie staat nu op: 1024 x 768 en dan heb ik dat probleem dus.
Wanneer mijn resolutie op: 800 x 600 staat dan heb ik dat probleem niet en ik heb het toch liever op 1024 x 768.

Het gaat trouwens niet om de spellen want daar heb ik het nog niet gezien maar gewoon op windows zelf.

Waar staat dat met dat refresh rate trouwens?

Bedankt voor reacties btw :thumb:

Gaat het hier trouwens om een TFT of een CRT? Bij een CRT zijn dit namelijk bekende ouderdomstrekjes.

CRT is zo-een met een toeter erachter en een TFT een dunne.

Ik heb het probleem opgelost!

Ik had net windows xp er weer opgezet en had de driver voor de intel chipset (ATI) nog niet geïnstalleerd. Nu is alles weer in orde.

Nog bedankt:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan