Beeld is te klein

Status
Niet open voor verdere reacties.

RogierRJDonker

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2004
Het beeld bij mijn pc is te klein, nu zal ik even een omschrijving geven van het probleem.

Ik had eerste een 17 inch scherm, dat is vervangen door een 19 inch, no problem... maar toen ik een game ging spelen (NHL 2006) was het meteen opvallend dat hij zich nog steeds orienteerde op de 17 inch... een grote zwarte rand er omheen dus.

Hoe los ik dit op? Ik heb al een stuurprogramma geinstalleert, namelijk een nieuwe nvidia driver, ook al een keer laten scannen op nieuwe hardware, maar ook dit hielp niet:confused: toen nog het een en andere geprobeerd met stuurprogramma bijwerken, maar ook dit hielp niet:(

Iemand een idee?

staat bij apparatenbeheer nu wel het goeie merk / type?
Zo niet, dan de oude daar verwijderen.

Rechter klik op buroblad, eigenschappen, instellinegn.
Juiste resolutie?

Eventueel met het menu op je scherm zelf de settings van het scherm wijzigen.

Ik heb inmiddels met everest gekeken, aangezien het allemaal niet lukt:confused:
er staat: maximaal zichtbaar schermformaat: 17.7

Ik ga ervan uit dat dit de inches zijn, dit is dan iet echt goed, het moet tenslotte 19 zijn

Kan je op je beeldscherm niet op auto indrukken dat beerld de juiste formaat geeft aan de aan de nieuw beeldscherm waar op die moet staan.

zit dat in het menu van het beeldscherm? ik bedoel dan: op het scherm knopje menu en dan daar iets??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan