Beeld laptop loopt haperend vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

thrilliej050

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 dec 2011
Hallo iedereen,

Ik heb mijn laptop al bijna een jaar, maar sinds vorige week word ik er knettergek van.
Het gesodemieter begon na een Windows Update.

Wanneer mijn laptop is opgestart, dan duurt het geen 5 minuten en dan loopt mijn beeld happerend vast, het begint voornamelijk met strepen op mijn beeldscherm, of een happerende muis en dan kan ik hem weer ressetten zeg maar.. ook krijg ik steeds de melding onderin, dat er iets niet meer werkte en is hersteld, maar voordat ik die melding krijg begint mn beeld zwart te knipperen..

Ik heb nu Onder apparaatbeheer, mijn beeldschermadapter, (NVIDIA Geforce 9600M GT) Verwijderd van systeem zeg maar, en nu heb ik er helemaal geen last meer van, probleem is dat ik nu niet zoveel meer kan vanwege mijn beeld. ( heel groot ).

Ik d8 persoonlijk dat het door mijn Driver van de grafische kaart kwam, dus had er ook al een oude opgezet maar hij doet het nog steeds dan..

ik weet dus niet meer wat te doen!! ik hoop dat iemand dit probleem herkend en mij kan helpen.

Ik draai windows 7 ultimate op mijn laptop voor het geval iemand wil weten.

Alvast bedankt, en prettige feestdagen!!

Hey,

Ik heb sinds een maand ook problemen met mijn beeldscherm. Ik denk ook dat het probleem de videokaart is.
Ik heb windows 7 professional al opnieuw geïnstalleerd maar zonder succes.

Ik heb vaak problemen bij het opstarten. Ik moet soms de pc 3 keer opnieuw starten voordat ik een normaal beeld krijg.
Als de pc eenmaal loopt dan is er verder niks aan de hand.

Ik stel voor om een aantal updates stap voor stap te verwijderen.

Ik kan namelijk geen oplossing op het internet terug vinden.

gr

Dat opstarten heb ik ook last van...Ik heb mijn C:/ al helemaal geformateerd. maar het helpt nog niks helaas :(

Even jou symptomen en die van mij op een rij.

-Als ik de pc opstart krijg ik geen beeld.
-Soms krijg ik beeld maar half om half met rare tekens erdoor.
-na ongeveer 3 keer opnieuw opstarten werkt alles goed.

dat opstarten duurt bij mij wel zkr 7 a 8 keer... maar als ik mijn hand bij de power knop neerleg en op druk start ie in 1x op... ik vind het heel erg raar.. maar dat kan niks met het vastlopen van het beeld te maken hebben... en als ie eenmaal is opgestart dan duurt het geen 5 minuten en dan heb ik of strepen door mijn beeld, of een haperende muis en zit ie weer vast.. dat zijn mijn belangrijkste symptonen..

(mijn videokaart heb ik nu uitgeschakeld.. en nu heb ik nergens problemen mee)

Dus als je de kast vast blijft houden dat start deze wel gewoon op?

hoe bedoel je videokaart uitschakelen?

ja als ik hard druk op de power knop start ie wel op :)
ik ben in apparaatbeheer naar beeldschermadapters, en heb daar de stuurprogramma verwijderd.. en nu draait ie op een primairbeeldscherm adapter volgens mij...

ik d8 aan een los kontaktje bij de power knop.. heb al geprobeerd mijn laptop te openen maar die kasten zitten goed vast in elkaar gedraaid, krijg hem niet open haha

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan