Beeld laptop na opnieuw installeren veranderd

Status
Niet open voor verdere reacties.

dolfui

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2009
Nadat ik mijn laptop opnieuw heb geinstalleerd is mijn beeld niet meer goed.
Ik heb gekeken bij apparaatbeheer daar staat een geel uitroepteken voor Standaard-VGA grafische adapter
Daarnaast staat bij Overige apparaten een vraagteken. als ik dit verder bekijk staat voor Ethernet-controller en videocontrollor ook een geel uitroep teken.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn beeld weer normaal wordt?

Ik heb een dell inspiron 1545

Laatst bewerkt:
Welkom op Helpmij.:)

Je zal de diverse drivers nog moeten installeren, deze kun je bij Dell op de site downloaden voor jou laptop. Kan eventueel via een andere pc downloaden en op usb zetten of vanaf de meegeleverde cd-rom installeren.

vanaf de cd-rom heb ik alles al geinstalleerd en van internet ook. zouden jullie mischien weten welke drivers het zijn?

Laatst bewerkt:
ik heb intel

als ik die driver download en hij wil het gaan toepassen dan krijg ik een foutmelding.
hierin staat: dit systeem voldoet niet aan de minimale vereisten voor de installatie van de software.

dit zijn de drivers voor de 32 bit vista. welke vista versie heb je (home,ultimate,etc) en vermeld dan of je de 32 of 64 bits versie hebt

zijn alle uitroeptekens weg in apparaatbeheer?
zo ja veel plezier met je laptop

tip bewaar je drivers op cd/externe hd/usb stick

Laatst bewerkt:
ok goed veel plezier en zet de vraag even op opgelost als je dit nog niet gedaan heeft.

veel plezier met je laptop en hopelijk hoeven we je niet zoveel te helpen(met problemen (niet grof bedoeld))

succes verder :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan