beeld laptop naar televisie

Status
Niet open voor verdere reacties.

rogierv

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2005
Goeiemiddag iedereen

Ik heb een probleempje. Ik gebruik al een tijd mijn desktop pc om vershillende multimedia af te spelen op mijn televiesie. In mijn desktop zit een ati radeon videokaart en heb toen een tijd geleden catalyst met control center gedownload zodat ik makkelijk kan switchen tussen mijn desktop scherm en mijn tv. Nu heb ik ook een laptop thuis staan met radeon igp 320m videokaart en ik krijg met geen mogelijkheid beeld op mijn tv. Ik kan zowiezo al gen catalyst installeren omdat deze dan een foutmelding geeft en ik kan ook niet via configuratiescherm/beelscherm/instellingen/geavanceerd in een subscherm van ati komen(als je begrijpt wat ik bedoel). In alle voorbeelden op internet maken ze gebruik van dat scherm(een subscherm van ati met heel veel tabbladen waarbij je ook bij weergaves dan de tv kan instellen), maar ik heb dat niet. Ik krijg dan een standaard windows scherm met tabbladen algemeen/adapter etc... Kan iemand mij msschien helpen met dit probleem.

Bij voorbaat dank

Rogier

Gebruik in ieder geval de toetscombinatie Fn-F5 (bij sommige laptops ook wel eens een andere F toets) Hiermee kun je switchen tussen laptop scherm aan- andere (tv) monitor uit of Laptop aan- tv aan of laptop uit - tv aan

monaco zei:
Gebruik in ieder geval de toetscombinatie Fn-F5 (bij sommige laptops ook wel eens een andere F toets) Hiermee kun je switchen tussen laptop scherm aan- andere (tv) monitor uit of Laptop aan- tv aan of laptop uit - tv aan

Bedankt voor je reactie maar deze combinatie werkt jammer genoeg nog niet helemaal bij mij. Hij springt wel weg van de laptop maar komt nog niet op televisie(springt weer terug), terwijl deze naar mijn idee wel goed zouden moeten communiceren. Het zit zo

Laptop --------> s-video naar tulp ----------------------> input/output scart in tv

Hoop je dat je hier iets mee kan

Laatst bewerkt:
Lange Pier zei:
Of lees het antwoord op je andere forum.:eek:

Excuses als dit tegen de regels is, wist niet dat je niet 2x dezelfde vraag mocht stellen op een ander forum.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan