beeld loopt vast

• Onderwerp starter Onderwerp starter fado
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

fado

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2006
hallo beste mensen

Ik heb een vraag over misschien mijn videokaart of misschien is het een heel ander probleem.... maar ik heb al een tijdje last dat mijn pc vast loopt en dat het beeld blijft staan... onder in beeld komen dan lijnen in beeld en de pc zit dan helemaal vast :(
ik kan alleen nog de hele pc uit zetten of wel de stroom er af???
heb een de bestaande videokaart er uit gegooid maar dit deed ook niet helpen ?
merk wel dat het meestal gebeurd als ik op internet zit...
misschien kan iemand mij helpen ik hoor het graag van jullie

alvast bedankt groetjes Marc

Om bij het begin te beginnen: ga met de muis op een lege plek op je Bureaublad staan en klik rechts, vervolgens op Eigenschappen, Geavanceerd.
Klik op de tab Beeldscherm. Onder Vernieuwingsfrequentie kun je een getal selecteren.
Voor een LCD- of FTF-beeldscherm moet je 60 Hertz instellen. Helpt dat?

Ook moet je zeker in Logboeken kijken, bij de secties Systeem en Toepassing, vooral rond de tijd dat de computer vastliep.

Logboeken starten met: Start-knop -> Uitvoeren -> eventvwr.exe

Succes,

Tijs.

Om bij het begin te beginnen: ga met de muis op een lege plek op je Bureaublad staan en klik rechts, vervolgens op Eigenschappen, Geavanceerd.
Klik op de tab Beeldscherm. Onder Vernieuwingsfrequentie kun je een getal selecteren.
Voor een LCD- of FTF-beeldscherm moet je 60 Hertz instellen. Helpt dat?

Goede middag Boeing_737 bedankt voor de tip.... maar het werkte niet hij stond al op 60 Hertz en toen ik daar weer weg wilde gaan liep hij weer vast... baal er goed van
ik dacht dat het eerst de GF4 MX 440 se zou kunnen zijn die stuk was maar maar dat dat was het niet deed er een simpele vga card xp 3800 in en die deed het even en nu zijn de problemen weer terug ???? ik hoop dat je misschien nog een tip hebt :thumb: alvast bedankt

groet Marc

Je zou kunnen beginnen met mijn tips eens te proberen uit mijn eerder post. Daar heb ik nog geen reactie op gehad van je.

Tijs.

Je zou kunnen beginnen met mijn tips eens te proberen uit mijn eerder post. Daar heb ik nog geen reactie op gehad van je.

Tijs.

beste Tijs deze dingen vallen me daar op in de lijst ik hoop dat jij er wat mee kan
pak alleen even de fouten er uit voor je
Type Datum Tijd Bron Categorie Gebeurtenis Gebruiker
Fout 28-9-2006 15:38:18 InterCheck Support 08 Geen
Fout 28-9-2006 14:48:03 Service Control Manager Geen 7000
Waarschuwing 28-9-2006 14:46:57 Browser Geen 8021 n.v.t.
Fout 28-9-2006 14:46:27 InterCheck Support 08 Geen 62762
Fout 27-9-2006 18:18:52 InterCheck Support 08 Geen 62762

ik hoor het wel van je of je meer wilt zien

gr, Marc

[...]
Fout 28-9-2006 14:48:03 Service Control Manager Geen 7000
Waarschuwing 28-9-2006 14:46:57 Browser Geen 8021 n.v.t.
Fout 28-9-2006 14:46:27 InterCheck Support 08 Geen 62762
[...]

Doe de 3 bovenstaanden even in een screendump (Alt-PrtScreen en dan plakken in MSPaint.exe -> Bestand -> Opslaan als -> Bijlage1, Bijlage2 etc. (bestandstype JPEG).

En hang die als bijlagen in de volgende post.

Tijs

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan