Beeld moet laden

Status
Niet open voor verdere reacties.

leutjebreedbek

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2009
Goedenavond

ik heb een vraagje,
ik heb een tijdje geleden mijn computer geformateerd en sinds dien is met internet mijn beeldscherm heel traag met laden, als ik scroll zie ik steeds een lijn van boven naar beneden of beneden naar boven [ligt eraan of ik naar onderen of boven scroll..] dit was voor de formatatie niet zo, weet iemand waaraan dit ligt of wat ik er tegen moet installeren

owja trouwens ook bij MSN als iemand een buzzer of dergelijke stuurd

het gaat om een targa ultra an64 3500

alvast bedankt
sander2

Laatst bewerkt:
Als je formateerd zou er niets meer werken denk ik ;)
Maar ik vermoed dat je gedefragmenteerd bedoelt. Normaal kan de oorzaak niet hierbij liggen maar probeer eventueel een update voor je videodriver of deze eens opnieuw te installeren ;)

Mvg

hallo

jewel ik heb eerst alles geformateerd en toen weer windows erop gezet en internet
en sinds dien doet hij dit, ik zal even proberen of dat werkt

Kennelijk inderdaad geformatteerd en Windows opnieuw geïnstalleerd. Echter geen volledige videokaart driver geïnstalleerd, want dat geeft dit soort symptomen.

Eerst de chipset driver van je moederbord installeren, daarna de driver voor je videokaart.

oke,
ik heb het hier weg http://www.service.targa.co.uk/ en dan bij software maar nu heb ik alle 2 al geinstalleerd, maar bij de ene geeft hij Dit aan en bij de bios die ik dan installeer krijg ik Dit , wat moet ik hiermee doen of veranderen of dergelijke???

alvast bedankt
sander2

Het Bios kun je zo niet vanuit Windows installeren en is ook niet nodig om te updaten.

Chipset driver is wat anders dan Bios update.

Wat gebeurt er als je eerst alles met Winrar uitpakt en dan pas probeert te installeren?

Volgens je screenshot, zit je nog steeds vanuit Winrar te werken. Open de map met uitgepakte bestanden eens met Verkenner en druk dan op setup.

en dan installeren?? dit heb ik al wel gedaan, en het helpt niet, trouwens als ik dan klik op ja nu computer opnieuw opstarten doet hij dat niet automatisch

groet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan