beeld niet in midden scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericvanbelgie

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 apr 2002
Bij het aansluiten van een nieuwe PC op mijn TFT monitor kwam het scherm teveel naar links (2cm), ik heb dit kunnen regelen via de opties van de monitor maar elke keer dat ik een game speel komt het scherm opnieuw 2cm naar links terwijl het beeld wel goed is via het bureaublad. Regel ik het scherm terwijl de game er is dan natuurlijk is er een probleem bij het bureaublad...

ericvanbelgie zei:
ik heb dit kunnen regelen via de opties van de monitor
Als je hiermee bedoelt de knopjes of toetsen op je monitor, dan los je het probleem niet op. Drivers van je videokaart moeten aangepast worden op de eigenschappen van je monitor. Welke kaart heb je? Zit daar geen Control Panel of zoiets bij, waarmee je eigenschappen kunt aanpassen? Heb je een driver of INF-bestand van je monitor?

Configuratie

Ik heb een Samson SyncMaster 710mp en mijn videokaart is een packard bell sunshine intel 915i ( IXTREME gold H7036) , ik bezit dus geen CD's met drivers of dergelijke ook niet bijgeleverd met de monitor.

ja

Het probleem is opgelost, de games hadden de instelling voor een scherm van 800x600 en dit moest aangepast worden 1250x1050 zoiets +- en het volledige scherm is opgevuld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan