beeld niet meer te zien

Status
Niet open voor verdere reacties.

knarfje

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2001
Berichten
817
Hallo,

Als ik een spel wil spelen (age of mythology) in dit geval dan kan ik het filmpje gewoon bekijken maar zodra het spel begint kan ik niets meer onderschijden van het spel, allemaal horizontale lijnen (1000den).
Ik heb dit ook wel met andere spellen weet iemand wat ik hier aan kan doen.
Ik heb mijn resolutie ook al op 16 bit staan en geprobeerd op verschillende beeld formaten.
Ik heb een 15 inch monitor en een geforce4 mx 440-SE video kaart en heb ook directx 9 draaien.

Thanks Fr@nk.
 
Probeer eens de nieuwste video drivers te downloaden en te installern, dat kan nog wel eens helpen.

Er is ook iets, wat ook met je 3d gebeuren te maken heeft, ben de naam ff kwijt, maar misshcien is er iemand die weet wat ik bedoel, dit heeft hij ook vaak nodig bij spelletjes, dat hij dat mist
 
Hmm, de nieuwste driver geinstalleerd maar zonder resultaat!!!

Als ik in de log van het spel kijk dan staat er iets over opening vendor file en geeft ie aan dat driver entry <0x0173> is not found.
Dit gaf ie ook al aan VOOR de instal van de nieuwe driver!

Help wat nu??
 
Het lijkt wel of het iets met de resolutie te maken heeft, ik krijg n.l. het zelfde beeld (eigenlijk geen beeld) als ik ook de resolutie handmatig op 1024x768 zet.
Ook dan veranderd het beeld dan in 1000den horizontle beelden en kan ik niks meer zien en moet ik de pc eerst herstarten!
Ik den dat dit ook met die spelletjes gebeurt dat die de pc resolutie omzet naar 1024x761
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan