Beeld op internetsite niet vullend

Status
Niet open voor verdere reacties.

marigeer

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2005
Lieve Mensen,

Wie kan mijn helpen met het volgende; soms ben ik op een site, waarin het scherm niet helemaal vol heb, kom soms op de balk waarin je opties ziet een stukje aan de breedte maar ook soms aan de lengte te kort, ligt dat aan mijn instellingen, of is gewoon de site te groot voor mijn scherm, ik heb 15inch.

Groetjes
Marigeer.

15" is vrij klein hoor.

Welke resolutie heb je? 800*600 of 1024*786?

15" tft = meestal 1024x768
15" crt = 800x600, maar ik heb hem hier op 1024x768

Het licht er ook aan wat voor website je bezoekt als je een website bekijkt. Vaak is het zo dat proffesionele websites hier rekening mee hebben gehouden.

Er wordt tegen woordig uit gegaan van 1024x768, dat was/is het meest gebruikte resolutie. Maar dit wordt binnenkort ook weer anders omdat je nu bijna alleen nog maar 17" ++ kan kopen. Zodat over een paar jaar de standaard resolutie van een 17" scherm is..

beeldscherm

Bedankt voor jullie reactie, Ik heb mijn beeldscherm op 800x600 pixels staan, als ik deze op 1024 zet wordt juist alles kleiner, de letters etc.
dus dat werkt niet.

Maar 15 inch is toch niet zo klein?

Ik kan er prima mee werken.

Niet alle sites hebben dat euvel, (gelukkig) maar soms kan het heel lastig zijn.

Groetjes
Marigeer.

Re: beeldscherm

Geplaatst door marigeer
Bedankt voor jullie reactie, Ik heb mijn beeldscherm op 800x600 pixels staan, als ik deze op 1024 zet wordt juist alles kleiner, de letters etc.
dus dat werkt niet.

Maar 15 inch is toch niet zo klein?

Ik kan er prima mee werken.

Niet alle sites hebben dat euvel, (gelukkig) maar soms kan het heel lastig zijn.

Groetjes
Marigeer.

800*600 is een vrij kleine resolutie. Ik zou voor 1024 gaan maar goed dat is deels smaak.

15" is klein. Wordt bijna niet meer verkocht. Zelf heb ik een 19" TFT (komt overeen met 21" CRT).

Wanneer je de resolutie op 1024* zet is het websiteprobleem dan verholpen of?

Beeldscherm

Beste XP

Dat heb ik nog niet uitgeprobeerd, wanneer ik weer problemen ondervind met een site die niet helemaal beeldvullend is ga ik 1024 uitproberen,,

Tja en ik zou daarvoor eens aan een grotere scherm moeten gaan denken, dan heb ik dat probleem wellicht ook niet meer,

Thanks Marigeer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan