beeld op tv blijft zwart wit. Eerst deed hij het wel goed

Status
Niet open voor verdere reacties.

deb's

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2001
Goedemiddag allemaal,

Ik keek altijd films op mn tv via de computer. Ik gebruik hiervoor een kabel met aan de ene kant een s-video en aan de andere kant een scart. Nu hebben we van de week een nieuwe tv gekocht. (flat-screen) en heb ik het even getest. Alles deed het weer, ook de kleuren maar nu ineens geeft hij alleen maar zwart wit beeld op de tv.

Ik heb ook al systeemherstel gedaan, zelfs een maand terug en de nieuwste drivers geinstalleerd maar niks helpt.

Dus even in het kort. Hij gaf eerst gewoon kleur en nu ineens niet meer, ik heb geen instellingen veranderd. Hij staat ook op Pal B.

Wie weet raad want ik ben nu al vanaf gisterenavond bezig en op internet kom ik er ook niet uit. (ook bijna echt-scheiding:( )

O ja, ik heb een radeon 9200 videokaart

gr
Debby

Denk dat je het toch in de instellingen van je Video kaart moet zoeken

je zou eens kunnen proberen of de andere kabels dan de s-video het wel doen. ik ben dat een paar keer tegen gekomen en bij sommige mensen werkt dit.

Geplaatst door bork
je zou eens kunnen proberen of de andere kabels dan de s-video het wel doen. ik ben dat een paar keer tegen gekomen en bij sommige mensen werkt dit.

Ja daar heb ik ook al aan gedacht maar vorige week deed hij het met testen wel en nu ineens niet meer. Dan zou hij het toch ook toen niet hebben gedaan met dezelfde kabel?

bedankt in ieder geval

Geplaatst door deb's

Hoi Buffy,

Deze pagina had ik zelf idd ook al gevonden en volgens mij kloppen al mijn instellingen.

thanxx
debby

Opgelost.
Ik heb een andere kabel gekocht.
Een vga/dvi kabel.
Dit werkt nu goed met kleur.

Alleen deze 2 schermen (tv en pc) zijn aangesloten met een vga splitter want ik had maar 1 aansluiting op mn videokaart. Nu is het beeld op mn tv perfect (beetje kleine lettertjes wel) maar nu is de kwaliteit van mn beeldscherm een beetje waziger.
Ik heb best een dure splitter en goeie kabels gekocht dus volgens mij is dat wel ok.

Wie weet hoe dit kan?

groetjes en bedankt alvast
Debby

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan