Beeld op zijn kop WebCam Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

kappel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2005
Sinds de installatie van Windows 7 staat het beeld van de wabcam op zijn kop.
Laptop Asus F7E Camera USB2.0 1,3M UVC WebCam

Driver

Beste Kappel,

Ik had ook het zelfde probleem, maar heb het opgelost door de driver te installeren die bij de asus laptop is.
Je gaat naar je apparaatbeheer, stuurprogramma bijwerken en laten zoeken op de asus cd.
Je kunt de melding krijgen dat je een oudere driver wilt installeren, maar die melding kun je gewoon negeren.

Succes,
Deltawing.

Beste Detawing,

Ik heb voor de zekerheid gekeken maar ik heb alleen de Recovery DVD.

Van de helpdesk van Asus heb ik instrukties ontvangen om aanpassingen te maken in: "snp3uvc.inf", ik heb dit bestand niet op de PC staan. (gezocht met s*.inf).

Groeten,
Nico

driver

Beste Nico,

Het bestand snp3uvc.inf heb ik ook niet op mijn laptop.
Maar de driver voor jou webcam is vast en zeker wel te dowloaden via de website van asus.
Jammer dat je de cd met drivers niet hebt, dan was het nog sneller opgelost.
Ik hoop dat je alsnog slaagt.
Groeten,
Deltawing.

Beste Eva-Jonas

Even kijken of je bij jou laptop of pc de webcamdriver hebt.
Zo ja, dan installeer je die, dan moet het euvel zijn verholpen, anders is de driver wel te vinden op internet.
Je kunt gewoon de windows vista driver nemen.
Succes.
Groet,
Deltawing.

Ik heb na een heel boze mail naar ASUS helpdesk antwoord gehad. Ze vroegen naar alle details en hebben aangeboden het op te lossen.

Hieronder de mail die ik juist van ASUS heb ontvangen,

------------------------------------------------------------

Geachte heer van der Zel,

Het is inderdaad waar dat wij geen officiële ondersteuning leveren aan het gebruik van een ander besturingssysteem dan het oorspronkelijk geïnstalleerd systeem.
Persoonlijk ben ik echter voor het gebruik van Windows 7, wat ook de reden zal zijn dat ik u wel zal voorzien van verdere ondersteuning.

Om u beter te kunnen helpen, dien ik te weten welke instructies u precies van mij heeft mogen ontvangen. Deze kan ik namelijk helaas niet terugvinden.

Probeert u de volgende driver eens:
http://support.asus.com/download/download.aspx?model=
F7E&f_name=CMOS_Camera_
Chicony_CNF6131_VT_071221.zip&f_
type=28&os=24

Deze driver dient u gewoon te downloaden, uitpakken en installeren.

Ik heb de gegevens aan stukjes geknipt omdat hij anders fout over komt, dus zonder spaties aan elkaar koppelen(zie onder).
EN BIJ MIJ DEED HIJ HET WEER (Na drie weken op en neer mailen)

Probeert u de volgende driver eens:
http://support.asus.com/download/do...Chicony_CNF6131_VT_071221.zip&f_type=28&os=24

Deze driver dient u gewoon te downloaden, uitpakken en installeren
.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan