Beeld op zwart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Erikv01

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2007
Hallo,

Vandaag heb ik een Sitecom wireless network pci card Mimo XR WL 151 gedeinstalleerd, toen ik deze weer opnieuw probeerde te instaleren kon de pc de drivers niet vinden. Deze dus via de website van Sitecom gevonden en geinstalleerd. Toen de PC opnieuw opgestart met als gevolg dat het beeldscherm niet meer functioneerde.
De PC gaf 4 waarschuwingstonen (Moederbord ASUS M2N-E SLI) beeld bleef op zwart, PC liep door op gegeven moment was opstartgeluid van Vista te horen, maar scherm blijft op zwart. PC gereset, beeld nog immer op zwart Wie weet wat er aan de hand is, en wat ik als leek eventueel zelfkan doen voordat íe teruggaat naar de leverancier (PC is pas 4 maanden oud).Ik heb een ASUS 8500 GT video kaart.

Erik

dit is niet ***lig bedoelt hoor maar zit het snoertje erin? knopje ingedrukt?
ik heb dat ook wel eens raak ik helemaal in paniek als hij op zwart springt blijkt gewoon het stekkertje eruit te liggen :P

Beeldscherm op zwart

Ik mag me zelf dan wel als leek beoordelen maar zo dom ben ik nou ook niet weer!

Ik heb het beelscherm aangesloten op een laptop en toen deed 'ie het prima, dus wat kan er aan de hand zijn.

ik zeg ook niet dat het verkeerd bedoelt was... het is mij ook weleens overkomen.

op het moment toen het gebeurde rook je toen misschien een soort van muffe lucht?
het lijkt me namelijk sterk dat het het beeldscherm zelf is.
wat wel mogelijk kan zijn is dat er een draadje is doorgebrand in de pc zelf...
zal dan net dat draadje die voor je monitor bedoelt is....
of je grafische kaart is naar zijn grootje.

zal je even je pc moeten open gooien en even kijken of je iets verdachts ziet.
ben zelf ook niet zon expert hoor....
maar wat jij niet weet kan ik misschien net weer wel weten :)
en andersom ook...
just here trying to help you

Laatst bewerkt:
Persoonlijk denk ik dat het aan iets in de PC ligt, het beeldscherm doet het nl. prima (heb dit geprobeerd op een andere PC). De PC zelf start ik nu op maar er gebeurt zacht gezegd helemaal niets meer, na +/- 10 seconden houd íe er gewoon mee op. Die gaat morgen dus retour naar de leverancier.

De leverancier heeft 'm weten te maken (BIOS reset + opnieuw instellen) (volgens hun lag het aan de slaapstand, maar dat kan helemaal niet, want die heb ik uitgeschakeld) Echter toen ik weer thuis was ik vrolijk mij PC weer opstellen alle draadjes erin en aangezet. Tot mij grote frustratie bleef het beeld op zwart (hoorde ik 1 lange toon en 3 korte) en heb toen de PC maar weer uit gezet. Toen dacht laat ik het eens zonder monitor proberen, dit ging helemaal goed. Daarna de kabel van de monitor op de PC aangesloten en hij deed het weer. Ben benieuwd wat er gebeurt als ik 'm weer eens opstart.....

Op naar het volgende probleem, maar dat moet ik ergens anders plaatsen..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan