joeyschrama
Gebruiker
- Lid geworden
- 30 mrt 2007
ik heb sojuist een gloednieuwe videokaart van nvidia gekocht (8500 GT)
in de eerste instantie deed hij het perfect maar zodra ik de drivers na een schone installatie (windows xp professional) installeerde vanaf de bijgeleverde cd ging het fout.
na het rebooten van mijn systeem geeft mijn pc alleen nog maar beeld tot het opstartscherm..
Daarna begint hij met allemaal rare strepen en dingen en soms helemaal zwart beeld met linksbovenin een klein streepje (die niet knippert)
ik heb windows xp prof, xp home, vista home premium allemaal al geprobeerd met precies hetzelfde probleem.
zodra ik de drivers uninstall werkt hij weer prefect.
En als ik de drivers van nvdia.com download werkt hij ook niet..
ook heb ik de bios al geupdate naar de nieuwste firmware.
Het enigste verschil is dat hij bijna 2 keer zo snel opstart
)
Wie kan mij hiermee helpen??
Moet ik de kaart terug sturen naar asus?? en weet iemand dan van de verwerkingstijden enzo af??
Alvast bedankt allemaal...
in de eerste instantie deed hij het perfect maar zodra ik de drivers na een schone installatie (windows xp professional) installeerde vanaf de bijgeleverde cd ging het fout.
na het rebooten van mijn systeem geeft mijn pc alleen nog maar beeld tot het opstartscherm..
Daarna begint hij met allemaal rare strepen en dingen en soms helemaal zwart beeld met linksbovenin een klein streepje (die niet knippert)
ik heb windows xp prof, xp home, vista home premium allemaal al geprobeerd met precies hetzelfde probleem.
zodra ik de drivers uninstall werkt hij weer prefect.
En als ik de drivers van nvdia.com download werkt hij ook niet..

ook heb ik de bios al geupdate naar de nieuwste firmware.
Het enigste verschil is dat hij bijna 2 keer zo snel opstart

Wie kan mij hiermee helpen??
Moet ik de kaart terug sturen naar asus?? en weet iemand dan van de verwerkingstijden enzo af??
Alvast bedankt allemaal...
Laatst bewerkt: