beeld probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

stss222

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 jun 2004
hallo mijn pc loopt soms vast en dan krijg een blauw scherm met text ,dat ik de pc op nieuw op moet starten ,dat ik een probleem heb ,nv4-disp staat er dan bij wat dat is weet ik ook niet, ik denk dat ik een hardware probleem heb wie kan mij helpen bvd

Ik denk dat dat je Nvidia display driver is.( je video kaart dus )

Wat je kan proberen is je video drivers te updaten en als je bijvoorbeeld ook 3D games speelt , je DirectX updaten.

dat zou kunnen, maar ik heb net mijn pc laten formatteren ,en een xp programma op laten zetten , dus eigenlijk hoord alles wel te werken, normaal gesproken dan ,want ik werkte ook al met dat programma, maar als ik een spel wil spelen doet ie het niet ,daarom denk ik dat het een hardware probleem is en geen software probleem is.

is je videokaart dan goed geinstalleerd? kijk eens bij start-configuratiescherm-systeem-hardware. Wat staat daar bij beeldschermadaptor?

Et feit dat je PC geformateerd is en XP opnieuw erop wil niet zeggen dat je video drivers up to date zijn, de standaard drivers die XP erop zet voor je video kaart zorgen er wel voor dat je normaal beeld hebt maar zijn vaak niet toereikend om de huidige games te spelen.
Bij je beeldschermadaptor zal waarschijnlijk gewoon staat dat hij goed functioneerd maar dan kan het toch zijn dat het bij een spel misgaat.
Dus opzoek naar de nieuwste drivers voor je videokaart en kijken of je de laatste DirectX 9.0b hebt.

bij beeldschermadapters staat nvidia geforce2 mx/mx 400, nou heb ik een vraag , die video driver weten jullie welke ik moet hebben dan, want ik heb dat wel eens eerder geprobeert, maar toen had ik niet de goeie, misschien met de goede link bvd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan