beeld probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

ferdinand987

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2009
Hallo Ik ben nieuw op dit forum mijn vraag is ik wil me geheugen uitbreiden maar als ik dat doe in derde slot krijg ik geen beeld :(
ik hoop een snelle reactie te krijgen alsvast bedankt die me een reactie sturen

Het ligt volgens jou echt aan het 3e slot? Je hebt de boel ook al eens in andere sloten gezegd, maar telkens doet het geheugen in het 3e slot het niet?
Ook als je één oude (dus werkende) module in je pc doet, in je 3e slot, heb je geen beeld?
Geef eens wat meer informatie over je systeem.. Moederbord enz.
Wat voor merk/type geheugen had je al, hoeveel mb, welke snelheid, hoeveel modules?
Wat heb je er nu bijgekocht?
Onboard videokaart?

Laatst bewerkt:
bedankt voor je snelle reactie nou u wou weten mij syteem informatie hier is de informatie die u wou.

moederbord: D865GLC
Memory geheugen: DDR PC3200 wou 256mb bij zetten.
Procesor:Intel Inside Pentium 4 2.8 GHZ
ik had alleen DDR geheugen van 256mb verder had ik niks gekocht.
Onbeard:Intel(R) 82865G Graphics Controller.:thumb:

Laatst bewerkt:
Zou je nog even willen reageren op de rest van mijn vragen?

Het ligt volgens jou echt aan het 3e slot? Je hebt de boel ook al eens in andere sloten gezegd, maar telkens doet het geheugen in het 3e slot het niet?
Ook als je één oude (dus werkende) module in je pc doet, in je 3e slot, heb je geen beeld?
Wat voor merk/type geheugen had je al, hoeveel mb, welke snelheid, hoeveel modules?

Laatst bewerkt:
nou ik denk dat het niet aan slot 3 is want als ik in slot 4 zet werkt het beeld ook niet.
mijn merk van de geheugen was DANE-ELEC er zit 256mb in de geheugenkaart de snelheid is ik denk pc3200 (DDR400) de modules zijn 256mb weet niet precies ik ben niet goed met computer onderdelen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan