Beeld problemen + VPU recover fout,kan iemand me helpen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

sonnytje

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2008
Berichten
9
Toen ik mijn pc opstarte was ineens het beeld vol met ruis en wazigheid. Dat is continue en het gaat niet weg. Ik kreeg ook een VPU Recover fout van mijn ati driver systeem. Kan iemand mij helpen. IS mijn 3d kaart kapot?
MIjn pc:
MSI K8N Neo 2 Platinum moederbord
ik heb een sapphire VGA Radeon x1950 Pro 512 MB AGP8x 3d kaart
AMD Athlon 64 x2 4400+
en ik heb een Samsung t220 beeldscherm die net ik ongeveer 3 maanden heb. Hier ligt het waarschijnlijk niet aan, want heb mijn pc aangesloten op mijn tv en daar kreeg ik hetzelfde slechte en verstoorde beeld. (via S-video kabel). Terwijl die het normaal wel gewoon doet.

Hopelijk kan iemand me helpen, alvast bedankt
 
Toen ik mijn pc opstarte was ineens het beeld vol met ruis en wazigheid. Dat is continue en het gaat niet weg. Ik kreeg ook een VPU Recover fout van mijn ati driver systeem. Kan iemand mij helpen. IS mijn 3d kaart kapot?
MIjn pc:
MSI K8N Neo 2 Platinum moederbord
ik heb een sapphire VGA Radeon x1950 Pro 512 MB AGP8x 3d kaart
AMD Athlon 64 x2 4400+
en ik heb een Samsung t220 beeldscherm die net ik ongeveer 3 maanden heb. Hier ligt het waarschijnlijk niet aan, want heb mijn pc aangesloten op mijn tv en daar kreeg ik hetzelfde slechte en verstoorde beeld. (via S-video kabel). Terwijl die het normaal wel gewoon doet.

Hopelijk kan iemand me helpen, alvast bedankt

Hoi

Als dit gebeurd tijdens het opstarten in dos en ook in windows dan is de kans wel heel groot dat je vid kaart stuk is .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan