beeld scherm instellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Als ik vista opstart op mijn acer laptop dan staat de helderheid van het scherm altijd op vol open.
Is er een instelling waar ik deze op een standaard sterkte kan instellen.
Zo dat de helderheid altijd goed staat.
Zo dat ik niet steeds deze moet aanpassen aan mijn wensen.
E de waele

Op de laptop zit een toets waarop staat FN
Druk deze in en druk gelijktijdige op de toets met een zonnetje en een - teken of pijltje omlaag of omhoog erop.

Daarmee kun je het instellen.

Ga in het configuratiescherm (klasieke weergave) naar energieberheer. Links in het menu staat "de helderheid van het scherm aanpassen". Daar heb je ene aantal opties, afhankelijk van accu/netstroom. :thumb:

Laatst bewerkt:
Dat heb ik ook al ontdekt.
Maar als ik dan opnieuw opstart staat hij weer helemaal op open en moet ik weer instellen.
En daar wil ik net van af
E de waele

Zelf een hp laptop en daar wordt standaard een stukje software geinstalleerd en opgestart met de PC. Dit tooltje past zelf ook steeds deze instellingen aan.

Aangezien ik dit toen direct heb verwijderd weet ik niet meer hoe dit heet of eruit ziet.
Maar wel dat het rechtsonderin stond en daar ergens in de instellingen dit aan/uit kon zetten.

Check even de programma's die rechtsonderin staat en of dat mogelijk ook ervoor zorgt dat dit elke keer gebeurt. Even de instellingen van de programma's die daar staan controleren.

OK in orde ik heb deze via config ingesteld
bedankt voor de snelle reactie.
mvrg
e de waele

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan