Beeld te klein? >.<

Status
Niet open voor verdere reacties.

Twice

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2004
Hey,

Ik heb sinds gisternacht een probleem met mijn beeldscherm, ik had een spel aan laten staan en de monitor die stond uit, toen ik hem even later aan deed was heel mijn beeld vervormd, het beeld zelf was zeg maar veelste klein voor mijn monitor, ik zit normaal op een resolutie van 1152x864, nu ook maar het past dus niet, ik heb al met de monitor zitten knoeien maar de verticale lengte staat nu op zijn max (100) en ik mis nog een aardig stuk om mijn hele scherm op te vulle, ik heb een geforce 2 MX 100/200. Net de laatste drivers gedownload en geinstalleer maar het wil ook niet helpen.. zou iemand alstublieffttt kunne uitlegge wat er aan de hand is? :thumb:

Thnx..

Brian :D

Welkom op de Helpmij !

En gewoon onder eigenschappen de resolutie bekijken, wat levert dat op / waar staat die NU op ?

Hey bedankt :),

Hij staat nu gewoon op 1152x864, het maakt ook niet uit welke resolutie ik kies heb ik gemerkt want bij allemaal vullen ze niet het hele scherm, refreshrate is 60Hz, kep ook andere refreshrates geprobeerd maar dat wou ook niet werken :confused:

"Surf" eens via de rechtermuiskmop op je buroblad naar de eigenschappen van beeldscherm en vervolgens naar instellingen, geavanceerd en dan naar het tabblad van je videokaart.

Loop daar de instellingen eens door (waaronder de DAAR ingestelde resolutie)

(Ik ben vanaf nu ongeveer 1 uurtje offline....)

Hij staat ook daar gewoon op 1152x864 60Hz :(

Is goed tot zo iig bedankt :)

Ik dacht eigenlijk meer aan systeemherstel naar een datum van VOOR het probleem, eergisteren of zo............

Tja, tenzij iemand een beter idee heeft, dan maar de setup draaien van Windows. (Instellingen van andere software blijven gehandhaafd, fouten in de Windows installatie worden gerepareerd).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan