"Beeld/Tegels " blijft niet vast staan.

Status
Niet open voor verdere reacties.

H6nsvV

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
4 dec 2002
Geen Schokkende vraag :-) maar ik vind het erg irritant.

Sinds een paar dagen veranderen mijn icoontjes die ik in bepaalde mappen schik als "tegels" weer naar "detail "

Wat ik ook doe , of zelfs als ik niks doe ...gebeurd het.
Iemand een idee waarom , of beter nog hoe los ik het op.

Mijn dank is GROOT.

Hans

Staat er wel een vinkje voor "De weergave-instellingen van elke map opslaan."? (open de Verkenner/Extra/Mapopties, tabblad Weergave) of aldaar wel gemept op de knop Op alle mappen toepassen? En afgesloten met OK?

Hoi Gazina ,

Dank voor je reactie , maar ja , het vinkje staat er voor.

Kan het nog steeds niet vinden:confused:

Op deze pagina staat een bestand dat heet "Restore Thumbnail Views in XP". Misschien dat het helpt.

Heb verder zitten snuffelen en kwam dit tegen:

Here is a procedure that works for me.
1) In the explorer window select your view of choice. (e.g. details, icons etc)
2) select the tools --> folder options and select the view tab.
3) Make sure that the option "Remember each folder's view setting" is turned off.
4) Now click apply to all folders. The crappy os will now remember your folder settings. hope this helps...This problem is quite a pain in the rear. santy

Als mijn vertaling deugt: Open weer de Verkenner > Beeld en kies welke weergave bv lijst of details e.d. Ga nu naar Extra > Mapopties, tabblad Weergave en haal vinkje nu WEG bij "De weergave-instellingen van elke map opslaan" en klik vervolgens Op alle mappen toepassen en sluit af met OK.

Hoi Michel,

Ik gebruik de zelfde site :D en had hier nog niet aan gedacht.

Heb het inmiddels geprobeerd en we gaan eens kijken wat er gebeurd.

Het gekke is mijn PC heeft een week geleden een nieuw moederbord gekregen, en sindsdien hij wil soms gewoon niet "luisteren".

Hoi Gezina,

Ik heb ook geprobeerd -vinkje weg halen - dan setting veranderen, en dan weer vinkje terug zetten.

Maar jouw nieuwe optie lijkt mij ook een goed idee, ik ga het gelijk doen, en met de optie van Michel er bij moet het nu toch lukken???:thumb:

Ik laat me nog horen.....

Gr. Hans

Een nieuw moederbord

Het verbaast me dat hij het nog zo goed doet.

Vroeger (de DOS tijd) maakte het niet zoveel uit wat voor hardware je had.

Nu zegt Bill Gates dat computers voor u denken en helaas dat is waar. Ze zijn ongehoort eigenwijs.

Ik heb een keer maanden zitten stoeien met een grafische kaart, die het maar niet wilde doen.

Ik had ooit een nieuwere geforce er in gezet. En wat zei dat domme ding toen ik de oude er weer in deed. O die ken ik.

Dacht je dat opnieuw installeren hielp, nou mooi niet.

Heb de oem.inf files moeten verwijderen, pas daarna ging het goed.

Voor een nieuw moederbord zou ik maar een nieuwe installatie doen.

Eric.

Hoi Eric,

Ja ik ben eigenlijk ook zo, ik denk maar gelijk alles er af en er weer opnieuw opzetten.

Ik begin dan ook gelijk met een "schone Lei ".

Maar op dit moment zit ik vol met dingen waarmee ik bezig ben, en dat wil ik toch eerst even afmaken.

En je weet het de boel er even opnieuw opzetten is een fabeltje ,backups zijn vaak weer onvolledig, en je wilt toch weer schoon beginnen en laat alles weer even door je vingers gaan , en daar ben je toch gauw 6 uurtjes mee bezig ( lees wachten).

Maar het goede nieuws is dat op dit moment alles weer goed werkt , alles blijft keurig staan.

Ik heb al wat moederborden versleten, maar zo eigenwijs deze is (ASUS) heb ik nog niet gehad.

Bedankt voor je reactie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan