beeld trilt enorm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robin12th

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2003
Berichten
69
Sinds gisteren opeens gaat het beeld enorm trillen als ik bv in een bestand kom of internet benader. Klik ik daarna op buraublad of ernaast het venster dan is het rustig. maar ik kan dus helemaal niets doen. dit bericht komt dan ook van mijn laptop.
Besturingsprogramma van de trillende pc is xp. Ik heb al systeemherstel geprobeerd zonder resultaat en ook aanloggen als andere gebruiker helpt niet.
Komt dit een van jullie bekend voor.

groetjes Robin
 
geacht forum, meestal gaat het fout maar deze keer goed bericht, ik kreeg een helder ogenblik en dacht dat het misschien wel eens aan mijn draadloze muis zou kunnen liggen of de receiver. Ik heb dus een oude muis met een staartje aangesloten en jawel het probleem was over. overigens daarna ook weer de draadloze muis geprobeerd en dat werkte ook weer als vanouds. nou ja oplossingen zoeken als er geen probleem meer is scxhiet ook niet op. bedankt ieder geval voor het meedenken en ik hou het er dus maar op dat het op dat moment aan de muis lag. misschien dat anderen met soortgeliojke problemen hiermee ook geholpen zijn.
m.vr.gr. Robin
 
Als je de aansluiting van je pc met draadloze muis niet naast je scherm zet maar een stukje verder op ben je er ook vanaf en kun je nog wel gebruik maken van je draadloze muis...

Leg voor de gein maar eens je telefoon naast je scherm, als je telefoon dan verbinding gaat maken met het netwerk (bv. bellen, smsen of internet) dan gaat je scherm ook trillen....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan