beeld uitgerekt

Status
Niet open voor verdere reacties.

renske1108

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 jan 2008
Hallo Allemaal,
ik een laptop acer 5680 en sluit m wel eens als ik even niet wil gebruiken (=klep dicht). Voorheen als ik m dan later uit de slaapstand haalde was dus het beeld uitgerekt (andere resolutie??) en onscherp... dan herstarten en dan staan ie weer scherp... geen probleem alleen nu bij de laatste X springt hij niet meer terug op de normale resolutie. Hij staat nu op 1024x768, volgens mij is dat de normale resolutie bij een 15,4 inch bb scherm, toch? als ik m in een resolutie hoger zet (= 1280x720) drukt alles in elkaar. daartussenin zou denk t beste zijn, hoe kan ik dit oplossen? driver opnieuw installeren weet ik niet hoe dat moet en krijg er koppijn van.....:evil:
alvast bedankt voor de hulp,
g
renske

Probeer eens resolutie 1280x786, 1280x800 of 1280x960?

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
Zelfde probleem

Ik zit met hetzelfde probleem.

Als ik mijn laptop opstart heb ik geen beeld.
Wanneer ik inlog en ik klap mijn laptop dicht om hem vervolgens weer te openen dan krijg ik wel beeld, maar dit is uitgerekt en onscherp. Vaak is het bovenste deel van mij scherm onder nogmaals te zien. Soms is het scherm zelfs in 3 delen verdeeld.

Ik heb vanalles geprobeerd om dit op te lossen.
Omdat het beeld enkele keren wel normaal werkt dacht ik aan een virus.
Na mijn laptop met een aantal programma's te hebben gescand bleef het probleem zich voordoen.
Ik heb zelfs alle driver opnieuw geïnstalleerd, maar dit hielp ook niet.

Nu werkt ik op een extern scherm omdat hij daar wel goed beeld geeft, maar ik zoek echt een oplossing.

Ik hoop dat jullie kunnen helpen.

Bijlagen

• Beeldscherm.jpg
    Beeldscherm.jpg
    11,5 KB · Weergaven: 66
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan