Beeld valt meteen weg!.

Status
Niet open voor verdere reacties.

rinusrunning

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 mei 2009
Hallo allemaal.

Probleem:
Bij het aanklikken van internet explorer om het internet op te gaan verschijnt heel even het beeld op het scherm en binnen 2 seconden is het beeld weer weg.

Oorzaak, verandering ?:
*Vandaag een windows update gedaan en volgens mij ie-8 (was ie7) op de computer gezet.
*Tevens de computer in de veilige modus laten scannen met spybot-adware-en antivir.
*Daarna de computer in de normale modus gezet en er was een nieuwe look te zien van windows.Alles werkte prima totdat ik in de menu extra de knop volledig beeld gebruikte.
*Door de computer te resetten was mijn hoop dat het beeld weer normaal zou worden.
*Helaas is van af die tijd het probleem onstaan van het meteen weg vallen van het explorer internet beeld

Genomen stappen tot nu toe:
*Systeem herstel gedaan, geen resultaat.
*Proberen om ie8 op te zoeken bij windows update om weer te verwijderen,maar is niet aanwezig?.
*Raad plegen help bij windows om via uitvoeren IE8 er af te krijgen, niet gelukt.

Vraag:
Hoe krijg ik het opstarten van internet explorer weer normaal.
Wie weet raad, want zo kan je niet internetten op de computer.

Mijn dank is groot .

Probeer eens het volgende.

Configuratiescherm > Internet opties > tabblad Geavanceerd. Dan onderaan naar de knop "Opnieuw instellen".

Alle instellingen van IE gaan dan naar "Default". Misschien helpt het.

Helaas staat de optie Internet opties bij Configuratiescherm er niet bij !.
Vreemd en is deze zomaar verdwenen?.
Weet jij een andere oplossing?.
Alvast bedankt.
Groet Rinus.

Hoi,

Ik heb hetzelfde gehad met de pc van mijn ouders. Het betrof toen een aantal hardnekkige spyware gevallen.

Download superantispyware en mbam. (gratis).

http://www.idealsoftware.nl/MBAM/

en

http://www.superantispyware.com/?tag=GOOGLE-SUPERANTISPYWARE

scan in de veilige modus en start hierna weer opnieuw op.

Kijk bij software en de updates of ie8 of ie7 er bij staat en verwijder deze.

weer opnieuw opstarten en via windows update ie weer downloaden en installeren.

Daar ben ik weer!.
Zoals de stand van zaken er nu voor staan is het probleem van het niet werken van Internet explorer opgelost!.

Na veel gepuzzel en zoeken en aan de hand van jullie tips en links veel zaken geprobeerd.
Het leek erop dat ie7 gewoon niet werkte en ik kon het met geen mogelijkheid aan de praat krijgen.En volgens mij was het gewoon van de computer verwijderd?.

Uiteindelijk ie7 verwijderd van de computer en toen werkte IE gewoon weer en kon het internet weer op.
Na het opnieuw plaatsen van ie7 was het probleem weer daar.

Daarom IE8 erop gezet en daar werkte wel alles normaal.
Overigens ook alle spyware en andere schoonmaak progamma's van mijn computer gehaald.

Het enigste wat niet van de computer af te krijgen is, is antivir en daarom een andere virusscanner geplaatst.

Het lijkt erop dat het updaten en scannen van de verschillende spyware en adware scanners in combinatie van het plaatsen van IE8 het probleem heeft doen onstaan.
Maar het is en blijft allemaal erg vaag en zoals het er nu uit ziet zit er ontbrekende en niet werkende bestanden bij IE7.

Maar goed, het werkt weer en blij toe.

Ik wil een ieder bedanken voor de reactie's, links en tips en het heeft uiteindelijk wel geholpen.

Bedankt allemaal..
Groet Rinus.

Hoi,

Fijn dat het allemaal weer werkt;)

Op dit moment hoor je veel geklaag over ie8 én ie7. Daarom hebben velen er een 2e browser bij zoals mozilla firefox! Ik zelf trouwens ook:D

Maarja hopen dat het allemaal zo blijft.

Die antivir is dat avira? Heb je de verwijdertool al geprobeerd?
http://www.avira.com/en/support/av7_upgrade_tools.html

Er is ook een spyware progamma die xpantivir heet. Deze is wel te verwijderen met mbam!

Let op 2 antivirus proggies op 1 pc is vragen om moeilijkheden!

Dit specifieke probleem had m'n broer ook,IE7 liet zich niet verwijderen via software,de image die ik 's voor 'm gemaakt had was 2 jaar oud ( en dus eigenlijk de laatste optie) en met systeemherstel liet zich de zaak niet oplossen.
Als laatste ben ik naar C:\Windows gegaan en zag daar de map IE7 én IE8 staan,heb ff rondgeneusd in de map IE7 en kwam het hulpprogramma voor 't verwijderen van IE7 tegen,toen lukte de deïnstallatie wél en had ik ook weer een IE terug(versie 5 of 6) via windows update bleek dat IE8 al gedownload was(had ik ook een map van gezien) en toen liet IE8 zich installeren en voilá alles ok.
Toevallig had ik een week eerder gelezen dat voor de installatie van IE8 eerst IE7 verwijderd moest worden,maar als Windows Update op automatisch inclusief installeren staat en een digibeet zoals mijn broer achter de pc zit dan moet zo'n update wel fout gaan.
Microsoft raadt iedereen aan om automatische updates in te schakelen en vervolgens begaan ze zo een stommiteit,wat niet de eerste keer is trouwens.

Ik gebruik Google Chrome, redelijk basic browser, maar het internet gaat hier als een speer!
IE8 staat geinstalleert maar heb hel nog geen 3 keer opengehad.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan