Beeld valt steeds weg.

Status
Niet open voor verdere reacties.

ingedejong

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 okt 2006
Mijn beeld valt om de paar minuten een paar seconden weg. Ook loopt ie dan vast een paar tellen. Daarna kan ik gewoon weer doorgaan waar ik gebleven was. Ik heb van de week een nieuw beeldscherm gekocht dus daar ligt t niet aan. Het was daarvoor ook al. Kan iemand mij vertellen wat t mogelijk is? Het gebeurt nu steeds vaker per uur. Alvast bedankt voor U reactie.:thumb:

Laatst bewerkt:
Ga terug naar de winkel, nu heb je nog garantie. Als het steeds erger wordt, zoals jezelf zegt, lijkt me dit niet met een instelling te maken hebben.

Ja daar heb ik dus niks aan, want het probleem bestond al voor het nieuwe scherm hellup:confused:

Ja daar heb ik dus niks aan, want het probleem bestond al voor het nieuwe scherm hellup:confused:
Ohhh dat begreep ik niet uit je vraag. Als ik het nu nog eens lees, zie ik dat. Hé succes, sorry dat ik mijn bril niet op had. :thumb:

Ohhh dat begreep ik niet uit je vraag. Als ik het nu nog eens lees, zie ik dat. Hé succes, sorry dat ik mijn bril niet op had. :thumb:

Warmte Probleem? stof de Fans eens af intern,en haal je Videokaart eens los ,en er weer strak inzetten.

Voor @huijb bij hans hebben ze vaak een aanbieding,ook voor je oren

Mijn beeld valt om de paar minuten een paar seconden weg. Ook loopt ie dan vast een paar tellen. Daarna kan ik gewoon weer doorgaan waar ik gebleven was. Ik heb van de week een nieuw beeldscherm gekocht dus daar ligt t niet aan. Het was daarvoor ook al. Kan iemand mij vertellen wat t mogelijk is? Het gebeurt nu steeds vaker per uur. Alvast bedankt voor U reactie.:thumb:

Klinkt bekend, kom problemen in deze trend vaak tegen de laatste tijd.

- Video kaart drivers herinstalleren (Nieuwste drivers)
- Stof verwijderen.
- Andere voeding (Indien mogelijk)
- Stress test programma installeren (Mogelijk achterhalen welk onderdeel problemen geeft)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan