beeld valt uit bij games

Status
Niet open voor verdere reacties.

halsangel

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2005
He ik heb net een nieuwe PC gekocht bij paradigit.

Maar als ik probeer wolfenstein of San Andreas te spelen valt mn beeld de hele tijd uit. weet iemand hoe dat komt???
licht het aan de hardware ofzo, er zit welm aar 256MB RAM in

Alvast bedankt,

Als ik jou was zou ik teruggaan naar Paradigit. Dit valt onder garantie.

Hoi,

En als je daar toch bent zou ik er gelijk 512 MB inzetten.

Dat soort games vragen toch wat. En ik neem aan dat je Win XP draait. Draait wel op 256, maar eigenlijk beter op 512 MB

wolfenstein is geen zwaar spel, die draaide ik al op mijn oude pc. Wat voor videokaart heb je erin zitten?

Voor San Andreas is het toch wel aan te raden, 256 is de minimale systeemeis, maar dan loopt hij lang niet altijd vloeiend.

Ja dat snap ik.

Maar als een computer te weing geheugen heeft voor een spel. Dan start ie niet op of windows geeft het aan.

angel zegt dat het beeld wegvalt ipv hapert.
Dus ik zit eerder te denken aan de drivers van de kaart.

Maar 256 is idd wel aan de lage kant, 512 is redelijk.
Voor echte games zou ik zelf 1 Gb aanraden

Ja zeker voor GTA SA, maar vooral dus voor Windows XP. Draait echt veel beter op 512 dan 256.

Als je niet weet wat voor videokaart je erin hebt zitten, zou je even met Everest kunnen kijken.
http://www.lavalys.com/products/download.php?pid=1&dlid=1&lang=en
Even naar beneden scrollen, en op 'accept' drukken.

edit:: Ja maar echte games speelt hij niet. Dus 512 is meer dan zat. Download ook eens de laatste drivers eens van je videokaart, kijken of dat scheelt

Hoezo zou windows een melding geven. Als de minimale systeemeis 256 is en hij heeft dat. Had ik ook een keer op een oude pc. Kreeg ik ook geen melding:p

Laatst bewerkt:
hehe ik heb hetzelfde probleem met Wolfenstein, als ik het dan wil spelen zet ik extra airco aan en haal de case eraf, zet ik mn ventilator bij de pc en na een tijdje loopt die vloeiend :p
mss moet je het ook proberen :o

Spel start sowieso op, alleen is alles traag.
Windows geeft geen meldingen wanneer een spel niet voldoet aan het aantal aanbevolen geheugen.
Als halsangel een complete PC heeft gekocht dan zullen de drivers allemaal wel geïnstalleerd zijn, maar je kan allicht kijken. (Start, conf.scher, systeem, hardware, app.beheer) Kijk of hier een uitroepteken staat ergens.

mijn video kaart is goed, op een andere pc zit een kaart met 64MB en daar doet SA het zelfs aardig op.

dus als ik zo hoor moet het aan het intern geheugen liggen.
dus als ik er 512 inzet doet hij het waarschijnlijk wel

kan het misschiien ook niet zijn dat mijn beeldscherm niet zoveel aankan:o

maar alvast bedankt voor de vele reacties:thumb:

64MB is echt te weinig voor SA hoor!
Maar daar gaat het niet om, :)
Ik denk niet dat het aan het intern geheugen ligt. Als ik jou was zou ik gewoon terug gaan naar de winkel.
Hier kan je dan nog eventueel vragen of ze er 512 bijzetten. Dan draait XP en bijna alle spellen lekker!

hey ik heb het zelfde probleem: bij het spelen van Guild Wars, het beeld valt na ongeveer 5-10 minuten gewoon uit. De pc blijft gewoon draaien hij heeft 256 mb geheugen nodig en ik heb 512 dus dat is t probleem niet.... enig idee wat t probleem wel zou kunnen zijn?
dankje:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan