InsanityWard
Gebruiker
- Lid geworden
- 5 dec 2012
Hallo,
Als ik een gpu-zware applicatie open, bijvoorbeeld bf3, krijg ik op gegeven moment een gekleurd scherm met verticale strepen (beige, zwart, donkerblauw, etc).
Daarna gaat het geluid nog en paar seconden verder, maar uiteindelijk kan ik niks meer...
het beeld is geheel uitgevallen, dus ctrl alt del werkt ook niet meer.
Ik moet de pc dan geforceerd afsluiten.
Ik heb geen idee waar het aan ligt, maar het meest waarschijnlijke is iets met de gpu, want het gebeurt alleen als ik een game speel of als ik de gpu op een andere manier belast.
Ik heb onlangs een nieuwe ssd aangeschaft (met OS erop), en ik heb LED-verlichting aangebracht een aangesloten op de PSU, want stroom vreet.
mijn specs:
AMD fx-6100 3,3 GHz 6core
AMD Radeon HD 7850 2GB GDDR5
8 GB RAM
Asus M5A78 USB motherboard
120 GB SSD
2 TB HDD
160 GB HDD
win7
groeten.
Als ik een gpu-zware applicatie open, bijvoorbeeld bf3, krijg ik op gegeven moment een gekleurd scherm met verticale strepen (beige, zwart, donkerblauw, etc).
Daarna gaat het geluid nog en paar seconden verder, maar uiteindelijk kan ik niks meer...
het beeld is geheel uitgevallen, dus ctrl alt del werkt ook niet meer.
Ik moet de pc dan geforceerd afsluiten.
Ik heb geen idee waar het aan ligt, maar het meest waarschijnlijke is iets met de gpu, want het gebeurt alleen als ik een game speel of als ik de gpu op een andere manier belast.
Ik heb onlangs een nieuwe ssd aangeschaft (met OS erop), en ik heb LED-verlichting aangebracht een aangesloten op de PSU, want stroom vreet.
mijn specs:
AMD fx-6100 3,3 GHz 6core
AMD Radeon HD 7850 2GB GDDR5
8 GB RAM
Asus M5A78 USB motherboard
120 GB SSD
2 TB HDD
160 GB HDD
win7
groeten.