HomepageRay
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 23 nov 2002
Ik heb ook problemen met mijn Microstar=Medion computer.
Deze heeft vanaf het begin (maart 2006) al raar gedaan tijdens het gamen.
Het beeld wil soms volledig uitvallen. Ik krijg dan afwisselend op het scherm het logo van digitaal / analoog (signaa) te zien, waarna het scherm na ongeveer 5 seconden in de standby gaat.
Wat ook voor wil komen is dat het scherm gaat knipperen. Als ik geluk heb dan stopt dit na enige tijd.
Ik heb al van alles zitten uitproberen om dit probleem op te lossen.
o.a.:
Nieuwe driver voor mijn videokaart (Radeon X700 SE 512 MB)
systeemeisen van game controleren
Gekeken of stopcontact aarde heeft
Norton antivirus en internet security uitgezet
Andere monitor aangesloten
Computer anders neer gezet ivm ventilatie
instellingen van monitor (Samsung Syncmaster 940 BF 2ms. gebruik de digitale poort, 70hz op een resolutie van 1280x1024)
P4 3Ghz
1024 mb intern geheugen
512 mb radeon x700se
320 gb hd (2x160GB)
Modelnr PC MT7
Ik heb al een andere computer en monitor gekregen, maar hierop krijg ik het probleem nog steeds. Het is ook niet zo dat het alleen bij een game is, maar het komt bij meerdere voor.
Het enige wat ik nog kan doen is het systeem terug zetten naar de fabrieksinstellingen. Maar daar heb ik weinig vertrouwen in.
Ik kom er niet uit, kan weer naar de winkel gaan.
Deze heeft vanaf het begin (maart 2006) al raar gedaan tijdens het gamen.
Het beeld wil soms volledig uitvallen. Ik krijg dan afwisselend op het scherm het logo van digitaal / analoog (signaa) te zien, waarna het scherm na ongeveer 5 seconden in de standby gaat.
Wat ook voor wil komen is dat het scherm gaat knipperen. Als ik geluk heb dan stopt dit na enige tijd.
Ik heb al van alles zitten uitproberen om dit probleem op te lossen.
o.a.:
Nieuwe driver voor mijn videokaart (Radeon X700 SE 512 MB)
systeemeisen van game controleren
Gekeken of stopcontact aarde heeft
Norton antivirus en internet security uitgezet
Andere monitor aangesloten
Computer anders neer gezet ivm ventilatie
instellingen van monitor (Samsung Syncmaster 940 BF 2ms. gebruik de digitale poort, 70hz op een resolutie van 1280x1024)
P4 3Ghz
1024 mb intern geheugen
512 mb radeon x700se
320 gb hd (2x160GB)
Modelnr PC MT7
Ik heb al een andere computer en monitor gekregen, maar hierop krijg ik het probleem nog steeds. Het is ook niet zo dat het alleen bij een game is, maar het komt bij meerdere voor.
Het enige wat ik nog kan doen is het systeem terug zetten naar de fabrieksinstellingen. Maar daar heb ik weinig vertrouwen in.
Ik kom er niet uit, kan weer naar de winkel gaan.
Laatst bewerkt: