Beeld valt uit, scherm Windows XP.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Peer12

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 nov 2008
Help!! Is er iemand die weet wat het volgende betekent?
Sinds anderhalve week doet mijn beeldscherm raar, (windows XP, ong 6.5 a 7 jaar oud), normaal beweeg ik met de muis om het scherm te activeren maar de laatste week gaat dat niet meer en moet ik het scherm tussen de 10 a 15 keer aan en uit zetten, dan pas blijft het aan. Loop ik even weg dan valt het beeld weer weg en begint het hele ritueel opnieuw. Alles zit goed aangesloten, heb systeemherstel gedaan, aangezien ik een leek ben op pc-gebeuren probeer ik het op deze manier, misschien weet iemand een simpele oplossing of is misschien de pc aan zijn einde?

Alvast erg bedankt, groet Petra..

Help!! Is er iemand die weet wat het volgende betekent?
Sinds anderhalve week doet mijn beeldscherm raar, (windows XP, ong 6.5 a 7 jaar oud), normaal beweeg ik met de muis om het scherm te activeren maar de laatste week gaat dat niet meer en moet ik het scherm tussen de 10 a 15 keer aan en uit zetten, dan pas blijft het aan. Loop ik even weg dan valt het beeld weer weg en begint het hele ritueel opnieuw. Alles zit goed aangesloten, heb systeemherstel gedaan, aangezien ik een leek ben op pc-gebeuren probeer ik het op deze manier, misschien weet iemand een simpele oplossing of is misschien de pc aan zijn einde?

Alvast erg bedankt, groet Petra..

Hallo Petra,
Als je beeldscherm telkens uitgaat zit er iets los wat wel vast moet zitten.
Als je thuis nog zo'n beeldscherm hebt (of een stekker met hetzelfde voltage) moet je de stekker van jou beeldscherm eens in een ander beeldscherm doen.
Of natuurlijk andersom: De stekker van het andere beeldscherm in jou beeldscherm!
Werkt dan dat beeldscherm ook niet?
Nieuwe stekker kopen.
Als hij het dan nog wel doet weet je dat het aan je beeldscherm ligt, daar mee kan ik je verder ook niet helpen.

Suc6!
DJdiedie

Laatst bewerkt:
Hallo Petra,
Als je thuis nog zo'n beeldscherm hebt (of zelfde voltage) moet je de stekker van jou beeldscherm eens in een ander beeldscherm doen. Werkt dan dat beeldscherm ook niet?
Nieuwe stekker kopen.
Als hij het dan nog wel doet weet je dat het aan je beeldscherm ligt, daar mee kan ik je verder ook niet helpen.

Suc6!
DJdiedie

Hallo Petra,
Als je thuis nog zo'n beeldscherm hebt (of zelfde voltage) moet je de stekker van jou beeldscherm eens in een ander beeldscherm doen. Werkt dan dat beeldscherm ook niet?
Nieuwe stekker kopen.

Suc6!
DJdiedie

He DJ,

bedankt voor je snelle reactie, tof!
Ik had dit al geprobeerd, het ligt dus niet aan de monitor, het is toch gek dat als ik 2 uur achter de computer zit, het niet een keer uitvalt, het gebeurt alleen maar als ik de pc opstart en natuurlijk als ik er even niet achter zit, dan beweeg ik de muis maar zie nu in een flits het beeld en dan valt het weg. Dan weer t ritueel aan/uit enz enz.

Maar iig bedankt voor je reactie .... groet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan