beeld valt uit vanwege video kaart..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marco1987

Gebruiker
Lid geworden
18 aug 2004
hey,

ik heb een grote probleem!
Ik speel vaak online games(call of duty)
maar sinds afgelopen zaterdag krijg ik mn beeldscherm niet meer aan vanwege me kaart. hij blijft op standbye staan als ik em aanzet dus ik zie alleen het lampje knipperen.. Ik heb dus mijn mijn kaart er uit gehaald en er weer ingedaan maar help dus nu niks, heb alles opnieuw geinstalleerd maar dat hielp ook niet

Wat kan dit zijn?

mvg marco

eeh... heb je nog iets geinstalleerd de laatste tijd wat dit zou hebben kunnen veroorzaakt? :)

Voordat je nou naar de winkel rent voor een nieuwe kaart: start windows eens op in de veilige modus en installeer de (laatste versie van de) originele drivers van je kaart.

Laatst bewerkt:
maar ik kan mijn software alleen maar installeren zonder dat ik mn video kaart er in doe! ik heb net mn software geinstalleerd! en gepbrobeerd mn video er dan er in te stoppen maar helaas lukt dit ook niet..

hij kan toch niet zomaar stuk gaan:eek:

Ik begrijp dat de kaart NIETS meer doet? Ok weet je zeker dat de monitor niets heeft, probeer hem ergens anders even. Als je de pc aanzet, doet hij dan wel normaal, zoals diskette drive eventjes aan, cdrom initialisatie tijdens opstarten windows. Er zou meer aan de hand kunnen zijn.

succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan