Beeld valt weg met Nvidia 8800 GT

Status
Niet open voor verdere reacties.

Smoothie

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2008
Hallo allemaal,

Laatst heb ik een nieuwe pc gekocht met Windows Vista. Omdat ik wat problemen had met het netwerk heb ik de computer opnieuw geinstalleerd. Het netwerk probleem is nu opgelost alleen nu heb ik een ander probleem:

Nadat ik Windows Vista heb geinstalleerd geeft me apparaatbeheer aan dat ik een VGA Grafische Adapter heb die mijn beeldscherm bestuurd. Als ik vervolgens de driver installeer voor mijn videokaart (Nvidia 8800 GT) vraagt hij of ik hem opnieuw wil opstarten om het installatieproces te voltooien. Als ik hem opnieuw opstart komt er direct het configuratiescherm in beeld. (Dit is standaard bij Vista, maar kan je uitschakelen) Hierop staat nu dat mijn Nvidia 8800 GT mijn beelscherm bestuurt en alles ziet er perfect uit. Maar dan! Zo'n 6 seconden nadat ik me bureablad zie valt mijn beeldscherm uit en het lampje wat normaal groen/geel moet branden valt nu op oranje en me beeldscherm gaat in sleeping mode. :shocked:

Ik heb ookal geprobeerd om de grafische adapter eerst te verwijderen en vervolgens de Nvidia driver te installeren maar dit werkt ook niet. Nu valt me beeldscherm al uit voordat ik me bureaublad zie. Ook zie ik in apparaatbeheer dan de VGA grafische adapter 2 keer wordt weegegeven in de lijst. Bij de eerste gewoon normaal en bij de andere staat er een geel uitroepteken bij. Als ik de driver voor de videokaart installeer is dit ook zo, maar dan staat er mijn videokaart i.p.v de VGA grafische adapter. Hier heb ik wat info over me systeem:

Dell XPS 630i
4Gb RAM
Intell Core Duo Processor (3.16 Ghz)
2x 512 MB Nvidia 8800 GT
Windows Vista Home, 32 bit

Ik hoop dat iemand een oplossing weet of iets kan toevoegen want ik heb de computer nu een week en zo graag eens probleemloos willen gamen :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan