Beeld van computer is zwart-wit of tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

HellupUandMe

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2007
Hay

Ik heb sinds een tijd weer mijn computer op m'n televisie aangesloten, maar het beeld is zwart wit. Vorige keer was dat in eerste instantie ook zo, maar toen had ik iets in de instellingen veranderd. Ik weet alleen niet meer wat, dus nu kan ik dat niet doen.
Mijn grafische kaart is NVIDIA GeForce 6800 GS/XT
Alle kabels zitten goed vast
Heeft iemand een idee?

onthouden wat je doet.

Een les voor iedereen. als je een probleem hebt en je krijgt daar via welke weg dan ook een oplossing voor type dat ff in een document en nagel dat vast aan je documenten folder. de volgende keer na een re-instal staat er tussen de back-up precies wat je de vorige keer heb gedaan

Hay

Ik heb sinds een tijd weer mijn computer op m'n televisie aangesloten, maar het beeld is zwart wit. Vorige keer was dat in eerste instantie ook zo, maar toen had ik iets in de instellingen veranderd. Ik weet alleen niet meer wat, dus nu kan ik dat niet doen.
Mijn grafische kaart is NVIDIA GeForce 6800 GS/XT
Alle kabels zitten goed vast
Heeft iemand een idee?

Als het goed is gaat dat via een scartkabel van de pc naar de tv.

SCART port 1: Black and white
Scart port 2 : kleuren.

probeer je kabel is naar de andere poort te verplaatsen en kijk op AV..2

Als het goed is gaat dat via een scartkabel van de pc naar de tv.

SCART port 1: Black and white
Scart port 2 : kleuren.

probeer je kabel is naar de andere poort te verplaatsen en kijk op AV..2

??? Raar verhaal... Allebei die ingangen zijn meestal gelijk bedraad en er zit in een scart stekker geen pootje voor zwart-wit en eentje voor kleur.......
Kijk bij de tv instellingen van de videokaart of deze op PAL staan en niet op NTSC....

??? Raar verhaal... Allebei die ingangen zijn meestal gelijk bedraad en er zit in een scart stekker geen pootje voor zwart-wit en eentje voor kleur.......
Kijk bij de tv instellingen van de videokaart of deze op PAL staan en niet op NTSC....

[Start offtopic
"
De enige manier om je Windows problemen echt op te lossen, is het systeem te laten versnellen met 9,8m/s2

"

Leg mij dat is eventjes uit :D

end offtopic]

Vreemd zeg. want ik heb 2 poorten in mijn tv hangen. in poort 1 heb ik zwart/wit beeld en poort 2 kleur.. ik check nog wel even straks :P (Wii + pc aan de tv hangen..)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan