beeld van laptop naar tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

remiboon

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 nov 2007
Ik heb een probleempje met mijn laptop. Ik probeer beeld van mijn laptop (Dell) naar de tv te krijgen. Ik heb een kabel met aan de ene kant scart (dus voor de tv) en aan de andere kant S-video (de laptop zijde). Ik heb ook al de nieuwste driver voor de videokaart geinstalleerd (ATI Radeon mobility X1400), deze heb ik van de Dell-site. Vervolgens heb ik de instellingen aangepast zoals op menig forum staat beschreven, maar Ik krijg het nog niet voor elkaar om ook maar iets van een signaal van de laptop naar de tv te sturen. Heeft iemand nog een goed idee, iets dat ik vergeten ben?

Remi

Weet je zeker dat die S-Video aansluiting out is, anders kan je alleen maar beeld van bijv. een videocamera naar de laptop verzenden?

Weet je zeker dat die S-Video aansluiting out is, anders kan je alleen maar beeld van bijv. een videocamera naar de laptop verzenden?

Ik weet het niet 100% zeker maar wel 99%. Er staat een tekentje naast: een schermpje met een pijl van binnen naar buiten gericht, dat lijkt mij tv-out. Verder ken ik een aantal mensen met dezelfde laptop, die ook het beeld van de laptop op de tv krijgen. Hoe kan ik me er anders van verzekeren dat het tv-out is en niet tv-in?

Het is zeker tv-out

Is die kabel wel goed? Het kan ook zo zijn dat de scart bedraadt is voor video uit en de S-video voor video in........

Ook moet je de videokaart in sommige gevallen vertellen dat je die uitgang wilt gebruiken...

Het is zeker tv-out

Is die kabel wel goed? Het kan ook zo zijn dat de scart bedraadt is voor video uit en de S-video voor video in........

Ook moet je de videokaart in sommige gevallen vertellen dat je die uitgang wilt gebruiken...

Volgens mij is de kabel wel goed, hij is splinternieuw. Ik heb de originele verpakking er nog even bij gepakt, daar staat op: Adapterkabel - s video en audio naar Scart. Dus dat lijkt me wel oke.

In geval van het laatste, hoe kan ik mijn videokaart specifiek vertellen dat ik de uitgang wil gebruiken?

Hellup

Heeft er nog iemand idee-en? Ik heb het nog steeds niet voor elkaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan