Beeld van tv wordt bij gebruik van laptop projectie dmv HDMI Roze en lichtblauw ?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Xuino
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Xuino

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2007
Beste,

Wanneer ik mijn laptop verbind aan mijn philips LCD 42inc tv, en ik kijk een film of iets dergelijks. Dan springt het beeld op z'n tijd naar naar een roze, lichtblauw beeld. Ontzettend irritant. Hij doet het dan nog prima, alleen de kleuren veranderen (zie hieronder). Wanneer ik de HDMI stekker eruit plug en er weer in doe, werkt die tijdelijk weer prima. Totdat het beeld weer verspringt.

Wanneer ik mijn laptop aansluit op een kleinere samsung LCD 22inc tv, gebeurt dit nooit. Ik vroeg me af waarmee dit te maken kan hebben? en of hier een oplossing voor is?

Alvast bedankt!

Thom

foto.jpg

Het lijkt mij dat de kabel er niet goed in zit of kapot is. Probeer het eens met een andere kabel? zorg dat hij er helemaal in zit.

Ik heb het probleem met verschillende kabels, dus daar kan het niet aan liggen ;) Zelfs met verschillende tv's (die in ieder geval groter zijn dan 30inch)

Dan ligt het probleem duidelijk bij de laptop zelf... Misschien is de aansluiting kapot ofzo? Ik heb geen idee, hier zal iemand anders je bij moeten helpen. Succes!

In ieder geval bedankt! Het kan eventueel aan de laptop liggen, zit zelf meer te denken aan de videokaart dan. Had hetzelfde probleem ook met me oude laptop. Ik hoopte eigenlijk dat dit probleem bij meer mensen bekend was

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan