beeld versmalt

Status
Niet open voor verdere reacties.

gompie1304

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jan 2002
Ik heb de laatste tijd last van het versmallen van mijn beeld. Als ik me bijv. afmeld en naar het welkomstscherm ga, is het beeld ineens veel smaller. Aan de rechterkant ontstaat een leemte van ongeveer 8 cm. Als ik de PC daarna opnieuw opstart, is alles weer dik in orde. Hoe kan dit en wat kan ik eraan doen? Ik werk met een beeldscherm van LG (Flatron L1710B) en met een Gforce Ti 4400.

Blijft het dan ook zo wanneer je doorgaat zonder opnieuw op te starten.

Geplaatst door sigma
Blijft het dan ook zo wanneer je doorgaat zonder opnieuw op te starten.

Nee!! Dat zie ik nu ook! Ik ben even weggeweest en het heeft zich hersteld. Wat is dit?

kan gewoon liggen dat het beedscherm iets heeft en kan je niet gewoon als hij 8cm over heeft het beeld weer uittrekken en dan gewoon verder gaan?

Geplaatst door R-core
kan gewoon liggen dat het beedscherm iets heeft en kan je niet gewoon als hij 8cm over heeft het beeld weer uittrekken en dan gewoon verder gaan?

nee dat kan niet. het is duidelijk een instellingen kwestie....

owke naja vid.kaart drivers opnieuw instaleren misschien dat dat helpt

Even blinde gok.
Mogelijk dat je videokaart het niet trekt en tijdelijk een kleiner beeldformaat kiest.

Geplaatst door sigma
Even blinde gok.
Mogelijk dat je videokaart het niet trekt en tijdelijk een kleiner beeldformaat kiest.

maar even later trekt hij het wel opeens?

even n.a.v. watchdog......
probleem is nav adviezen niet opgelost. Het gebeurt niet vaak, maar af en toe treedt het weer op....:rolleyes:

Geplaatst door sigma
Deinstalleren had je ook geprobeerd?

Ik heb de drivers allemaal ge-uninstalled en opnieuw geinstalleerd. Daarna nog geen problemen gehad....:)
Hopelijk blijft dat zo. Thx:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan