beeld vervorming bij games

Status
Niet open voor verdere reacties.

TheBrave

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2007
Hallo mensen,

Ik heb een vraag:

Als ik een spel opstart dan doen de filmpjes het wel, niks aan de hand zou je zeggen.
Maar als ik in het menu kom, laat de muis van die muisafdrukken _als je hem verplaatst achter in het scherm, vervelend. Ik dus hopen dat het spel het gewoon doet. Helaas is dit ook niet het geval. Je kan dan duidelijk merken dat er grafisch iets mis is, alle kleuren van de regenboog in je scherm enzo er klopt gewoon iets niet :confused: . Geluid loopt ook gewoon verder. Ik heb dit bij elk spel, van kleine spellen tot grote spellen (Qua grafische benodigheden). Spelletjes op internet via sites doen het wel gewoon.

Er is iets duidelijk mis, en ik denk dat het waarschijnlijk aan de videokaart dan is. (Nvidia Geforce 4). Maar als ik kijk bij eigenschappen van de kaart staat er dat hij goed functioneert.

Kan iemand mij bij dit probleem helpen?

beed vervorming bij games

Als het bij alle games zo is, is er wat aan de hand met je videokaart, zoniet,
kijk ff of die CD niet gekrast is.
En heb je het opnieuw geïnstalleerd?

Als het bij alle games zo is, is er wat aan de hand met je videokaart, zoniet,
kijk ff of die CD niet gekrast is.
En heb je het opnieuw geïnstalleerd?

is bij elke game zo, maar de filmpjes doen het wel enzo van het spel. Ik denk zelf dat het ook waarschijnlijk aan de videokaart ligt, maar wat mankeert eraan dan?

Dat heb ik ook bij een spel gehad, ligt waarschijnlijk idd aan videokaart.
Doet het geluid het bij die filmpjes? Da's ook belangrijk om te weten

Dat heb ik ook bij een spel gehad, ligt waarschijnlijk idd aan videokaart.
Doet het geluid het bij die filmpjes? Da's ook belangrijk om te weten

Ja, geluid doet et ook. Maar dit gebeurt bij elk spel he, niet bij 1. Moet ik dan een nieuwe videokaart of opnieuw installeren?:eek:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan